Spirion breidt haar grafische ontwerpstudio verder uit


Creatieve communicatie biedt ontzettend veel nieuwe mogelijkheden

PUTTEN, 20091224 -- Vanaf 4 januari 2010 verwelkomt de grafische studio van Spirion een nieuw creatief talent. Het afgelopen jaar is het Communicatiebureau uit Putten flink gegroeid. Communicatie is blijkbaar vooral in crisistijd belangrijk voor bedrijven. Steeds meer klanten hebben meer creatieve verzoeken neergelegd bij het reclamebureau uit Putten.

"Terugkijkend op het afgelopen jaar, is het onvoorstelbaar wat er allemaal op ons af is gekomen," vertelt oprichter/eigenaar Rudy Breddels. "In januari 2009 ben ik samengegaan met het bedrijf van mijn broer uit Wijk bij Duurstede. De fusie heeft ons beslist geen windeieren gelegd. Wij hebben aan de lijven ondervonden wat synergie betekent."

Groeien in `crisistijd' is natuurlijk prachtig. Links en rechts vallen bedrijven om, waardoor de groei van een succesvol bureau nog eens extra wordt gestimuleerd. Groei betekent echter ook investeren; zowel in mensen als in middelen. Bovendien moet je er alles aan doen om bestaande klanten tevreden te houden. Tevreden klanten zijn immers de beste ambassadeurs. Mede daarom kiest Spirion voor uitbreiding van haar ontwerpstudio.

"Creatieve ideeën komen vaak niet vanzelf," haakt Sander Breddels in. Door de geplande uitbreiding komt er meer ruimte voor inspirerende ideeën en creatief overleg. Hierdoor kunnen we nieuwe en grotere projecten aan."

Spirion verzorgt communicatieadvies en creatieve vormgeving. De creatieve ideeën van de broers komen o.a. tot uiting in reclamecampagnes, huisstijlen, bedrijfsbrochures en periodieke nieuwsbrieven. Goede communicatie gaat volgens Spirion verder dan het maken van `mooie plaatjes' alleen. Mooie plaatjes missen hun doel, als een doelgroep zich er niet in herkent.

Spirion richt zich vooral op B2B-communicatie. Persoonlijk contact met haar opdrachtgevers staat centraal. De belangrijkste pijlers van de dienstverlening zijn: objectiviteit, creativiteit en effectiviteit.
Goede producten en/of diensten verdienen een heldere uitleg. Herkenbaarheid en consistentie van de boodschap zijn belangrijker dan ooit tevoren.