Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

www.beterschap.nl: een logische nieuwkomer op het Internet

In deze tijd van af- en aanrollende griepgolven is www.beterschap.nl een logische nieuwkomer tussen de webwinkels. Aandacht en zorg voor zieke familieleden, vrienden, collega's en zakelijke relaties is een actueel onderwerp. Een voor de hand liggend webadres om iemand die ziek is een cadeautje te sturen om hem beterschap te wensen.

Een veelgehoorde klacht van consumenten is dat de prijzen die op webwinkel-sites bij producten staan vermeld alleen gelden voor de kosten van het product. Daar komen in het bestelproces nog de kosten voor de verpakking, de verzending en de persoonlijke boodschap bij. Uiteindelijk blijkt een cadeautje van 7 euro aan het eind van het besteltraject te zijn veranderd in een cadeau van 17 euro. www.beterschap.nl werkt met all-in prijzen, dus de consument ziet meteen wat het inclusief alle handelingen kost.

www.beterschap.nl is een familie-initiatief (2 broers en een zus). Alle drie hebben zij daarnaast hun eigen bedrijf. Door hun drukke werkzaamheden ontbrak bij hen, zoals bij veel mensen, te vaak de tijd om iemand beterschap te wensen. Daar hebben zij met deze nieuwe webwinkel een oplossing voor gevonden.



Ingezonden persbericht