Ingezonden persbericht


PERSBERICHT - 6 januari 2010

Boost en Emmi zorgen in 2010 voor reuring op de winkelvloer Kaasfondue komend jaar op ieders boodschappenlijstje

Boost en Emmi gaan samen voor flink wat reuring op de winkelvloer zorgen. Vanaf februari starten de de bedrijven een samenwerking op het gebied van retail en merkactivatie-campagnes voor Zwitserse kaasfondue. De marketingonderneming zal onder meer instore campagnes uitvoeren bij vestigingen van C1000, Super de Boer en Albert Heijn. Boost plaatst displays in supermarkten en organiseert daar ook demonstraties en proeverijen van Emmi Kaasfondue.

Vanaf februari wil Emmi alle Nederlanders aan de kaasfondue krijgen. Kaasfondue moet vaker op de Nederlandse boodschappenlijstjes komen te staan, want het is een perfect product voor wie gezellig en gemakkelijk wil eten. Om dat voor elkaar te krijgen, schakelt Emmi Boost in voor promotionele activiteiten op de winkelvloer.

'We hebben bij eerdere acties al gemerkt dat Boost voor reuring kan zorgen op de winkelvloer', zegt Hans van Schenkhof, commercieel directeur van Emmi Nederland. 'Nu we grootse plannen hebben voor Emmi Kaasfondue is Boost dan ook een ideale partner.'

De instore activiteiten zijn gelinkt aan een bredere campagne van Emmi, die ook te zien is op andere media.

Noot voor de redactie,

Ingezonden persbericht