Ingezonden persbericht


COCA-COLA LIGHT VIERT 25e VERJAARDAG IN NEDERLAND
Celebrate life!

Coca-Cola light staat voor je goed voelen en zorgeloos genieten; laat zien wie je bent en waar je voor staat. 25 Jaar geleden maakte Coca-Cola met de introductie van Coca-Cola light het voor de Nederlandse vrouw toegankelijk om van de verfrissende en populaire frisdrank te genieten zonder zich zorgen over calorieën te hoeven maken. De zelfbewuste vrouw koos, en kiest, voor Coca-Cola light. Sinds de introductie is Coca-Cola light de nummer één frisdrank in de light categorie en momenteel na Coca-Cola de meest gedronken frisdrank in Nederland*. *Bron: Canadean

Lancering campagne met grootste Coca-Cola blikjes automaat ooit in Nederland Coca-Cola light bestaat 25 jaar in Nederland en gaat trakteren, om te beginnen in Rotterdam. Het zilveren jubileum van Coca-Cola light zal uitgebreid worden gevierd en als lancering van de 'Celebrate life' campagne is de grootste Coca-Cola blikjes automaat ooit in Nederland in gebruik genomen. Tot eind januari kunnen voorbijgangers in het centrum van Rotterdam door het sturen van een sms persoonlijk een verfrissende traktatie uit de ruim 11 meter hoge automaat in ontvangst nemen.

Details automaat
Locatie: Hoogstraat Rotterdam
Periode: 5 t/m 30 januari 2010
Mechanisme (sms module): Stuur een sms met 'hoera' naar een nummer en na een paar seconden valt er een lekker gekoeld blikje Coca-Cola light uit de automaat (per mobiel nummer 1 blikje mogelijk in gehele periode) Afmetingen: 11,5 meter hoog, 4 meter breed, 1,30 meter diep Openingstijden: Winkel openingstijden, inclusief koopavond en -zondag

You're invited!
Kom naar Rotterdam en laat je verwennen met een sprankelende traktatie van Coca-Cola light..

Ter ere van de 25e verjaardag van Coca-Cola light in Nederland is de grootste werkende blikjes automaat ooit in Nederland in gebruik genomen. Tot eind januari kunnen voorbijgangers in het centrum van Rotterdam door het sturen van een sms met 'hoera' persoonlijk een verfrissende traktatie uit de ruim 11 meter hoge automaat in ontvangst nemen. De lancering van de gigantische automaat is de aftrap van een grootse campagne om het zilveren jubileum gedurende 25 weken met Nederland te vieren, want wie jarig is, trakteert!