Ingezonden persbericht



* PERSBERICHT*

Marketeers positief gestemd op DDMA/DeMeter nieuwjaarsborrel

Een uitermate positieve stemming heerste er op de nieuwjaarsborrel van DDMA en DeMeter in de Amsterdamse IJ-kantine. Traditioneel op de eerste donderdag na de Kerstvakantie geeft deze borrel een goede indicatie van de stemming in de beroepsgroep. Na een lastig jaar zien de meeste marketeers de business weer aantrekken.

Ruim 400 mensen trotseerden de gladheid en de sneeuw in Amsterdam Noord om het glas te heffen op een goed en succesvol nieuw jaar. En zij werden beloond voor hun doorzettingsvermogen. Een schitterend zicht op een besneeuwd en zonnig Amsterdam met een adembenemende zonsondergang over het water vanaf de grote raampartijen van de IJ-Kantine. Binnen goede muziek, lekkere hapjes en drankjes en honderden vakgenoten om de laatste nieuwtjes uit te wisselen.

Vol vertrouwen kijken de aanwezigen naar 2010. Na een rustiger-dan-normaal begin van vorig jaar, trok de business voor de meeste aanwezigen rond de zomer van 2009 alweer stevig aan. Bij de werving- en selectiebureaus ­goede indicatoren voor het economische klimaat in de sector ­ is het druk. Alle reden dus voor een feest. Een perfect begin van een nieuw decennium!

Bekijk de foto's op www.ikwaserbij.com

DDMA/DeMeter bedanken de sponsoren van de nieuwjaarsborrel: Wijsman, 2Organize, Direct Force, Planet 49, Netwerk VSP en KPN.


* EINDE BERICHT *

---

Noot voor de redactie (