Ingezonden persbericht

FOXlife veruit best bekeken digitale zender in december 2009

Amsterdam, 15 januari 2010 - Afgelopen maand was FOXlife in Nederland de grootste digitale zender qua absoluut
bereik. De entertainmentzender is pas sinds 7 september 2009 gelanceerd en wist in december al ruim 2,8 miljoen kijkers te
bereiken in de doelgroep 6+ (week 49 tot en met week 53). Meer dan een kwart (26,1%) van de Nederlandse bevolking met
digitale ontvangst stemde af op FOXlife in december. Daarmee laat FOXlife de rest van de digitale zenders achter zich.

In de maand december was FOXlife bij Ziggo 'Zender van de Maand' en daardoor beschikbaar voor alle digitale
abonnees in het verzorgingsgebied van Ziggo. FOXlife heeft zelfs de kijkcijfers van de eerdere 'Zenders van de Maand' bij Ziggo
verslagen. Een outdoorcampagne en een onlinecampagne in samenwerking met UPC hebben ook bijgedragen aan het succes.

Algemeen Directeur Raymond van der Vliet: "Dit is een duidelijk signaal vanuit de markt, FOXlife bedient een doelgroep met
een duidelijke behoefte en de kwaliteit van de zender onderscheidt zich van de rest."

In januari is de nieuwe dramaserie Crash op FOXlife in première gegaan. De serie is gebaseerd op de gelijknamige film die in 2006
een Oscar in de wacht sleepte. Een hoofdrol in de serie is weggelegd voor filmster Dennis Hopper.

Over FOXlife
FOXlife is een kwalitatieve digitale entertainmentzender met een groot aantal topseries. De zender is 24 uur per dag verkrijgbaar via UPC,
Ziggo, Caiway en Telenet. Op de zender zijn grote internationale successen te zien zoals de series True Blood, Nurse Jackie, Brothers &
Sisters en In Treatment. De laatste producties hebben uitstekende kritieken gekregen en grote prijzen in ontvangst mogen nemen.
Meer informatie: foxlifetv.nl.