Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Clarity Commerce Solutions Nederland stelt Gert Jan de Pender aan als Solutions Delivery Manager

Eindhoven, 15 januari 2010 - Clarity Commerce Solutions Plc, leverancier van Point of Sale-systemen voor retail en groothandel, heeft Gert Jan de Pender aangenomen als Solutions Delivery Manager. In deze functie zal De Pender zich richten op verdere uitbreiding van de footprint van Clarity in Nederland door het optimaliseren van bestaande en nieuwe klantrelaties en het signaleren en benutten van commerciële mogelijkheden.

Gert Jan de Pender (44) is per 1 december 2009 in dienst getreden bij Clarity Commerce Solutions. Binnen zijn functie als Solutions Delivery Manager is hij verantwoordelijk voor het leveren van de ClarityLive software bij bestaande en nieuwe klanten van Clarity in Nederland. De Pender beschikt over 16 jaar ervaring in het retailsegment binnen uiteenlopende projecten en management posities bij Capgemini. De laatste twee jaar was De Pender werkzaam bij het toonaangevende, onafhankelijke kwaliteitsinstituut op het gebied van informatievoorziening KZA in Baarn, waar hij commercieel verantwoordelijk was voor verandertrajecten.

Michel de Beer, divisie directeur retail EMEA bij Clarity Commerce: "De aanstelling van Gert Jan de Pender betekent een verdere groei van ons team in Nederland. We zien dat zowel ons groeiende klantenbestand als ook partners deze stap bijzonder waarderen en bevestigen dat het onze dienstverlening nog verder verbetert."

Over Clarity Commerce
De software van Clarity helpt retail-, leisure- en entertainment bedrijven bij het binnenhalen en behouden van klanten. Door transacties efficiënter te verwerken en op te sporen worden problemen, zoals lange wachtrijen, trage klantenservice, het ontbreken van betrouwbare informatie en een slechte coördinatie van de verkoopkanalen, efficiënt opgelost. Clarity ontwikkelt vernieuwende, frisse oplossingen voor zakelijke problemen, door haar expertise vanuit andere sectoren in te zetten. Dit biedt organisaties de middelen die zij nodig hebben om meer informatie te vergaren over en van hun klanten, een meer gecontroleerde bedrijfsvoering te voeren en de winst te vergroten. Clarity is opgericht in 1993 en het hoofdkantoor is gevestigd in Basingstoke, UK. De organisatie heeft klanten uit 19 verschillende landen, waaronder Schuitema, het Dolfinarium, de Dienst Binnenwaterbeheer Amsterdam en Walibi Flevoland in Nederland; Woolworths uit Zuid-Afrika; Coop Supermarkten uit Scandinavië; John Lewis en Coop Anglia uit Groot-Brittannië en Superdrug uit Canada. Voor meer informatie over Clarity: www.claritycommerce.com



Ingezonden persbericht