Amber Eelkema naar VANAD


CAPELLE AAN DEN IJSSEL, 20100118 -- Customer Interaction Management specialist VANAD is het nieuwe jaar uitstekend begonnen met de aanstelling van Amber Eelkema (37) als Customer Contact Manager. Met de komst van Eelkema verzekert VANAD zich niet alleen van een geweldige kwalitatieve impuls binnen haar VANAD staf, maar heeft het ook de benodigde capaciteit om in 2010 verder door te groeien.

Als Customer Contact Manager wordt Eelkema verantwoordelijk voor één van de key accounts van VANAD. In die hoedanigheid stuurt zij de projectmanagers aan van de verschillende campagnes die binnen dit account worden uitgevoerd. Daarnaast heeft Eelkema de opdracht om de multi-channel mogelijkheden binnen het VANAD portfolio in te zetten voor de campagnes, zoals de aanvulling van chatoplossingen, call-me-now functionaliteit en webformulieren op de bestaande telefonische dienstverlening. VANAD heeft veel vertrouwen in het gecombineerd afhandelen van verschillende contactkanalen, omdat consumenten deze nieuwe kanalen steeds vaker gebruiken. Via haar eigen Customer Interaction Management (CIM) Platform kan VANAD naadloos de afhandeling via verschillende contactkanalen verzorgen.

`Volgende professionaliseringslag'
Zelf ziet Eelkema veel potentieel bij VANAD. "Dit bedrijf heeft zich bewezen als een challenger in de contact center markt en heeft in dat verband altijd mijn aandacht getrokken. Ik zie het als een enorme uitdaging om VANAD nu te helpen in een volgende professionaliseringslag en ben ervan overtuigd dat mijn expertise en ervaring daar een bijdrage aan kunnen leveren." Eelkema verdiende haar sporen in de customer services branche bij onder meer SDU Uitgevers, T-Mobile en SNT. De afgelopen periode werkte zij bij KPN, waar ze vanuit haar rol bij de telecomgigant al samenwerkte met VANAD. "Dankzij die samenwerking heb ik al veel mensen binnen VANAD leren kennen en weten we van elkaar welke verwachtingen en filosofie we hebben. VANAD is een prettige en dynamische organisatie, waar ik graag deel van uitmaak."

`Inspiratiebron voor onze medewerkers'
Directeur Arnoud Munneke van VANAD ziet de komst van Eelkema als een nieuwe kwalitatieve impuls voor het bedrijf, waar de complete VANAD staf van kan profiteren. "De ervaring en expertise van Amber is niet alleen inzetbaar richting ons key account, maar moet ook een inspiratiebron zijn voor onze medewerkers. Wij hebben er vertrouwen in dat Amber haar kennis ook overbrengt op onze bestaande medewerkers. Natuurlijk hebben wij het volste vertrouwen in onze eigen mensen en staan doorgroeimogelijkheden bij ons centraal, maar om iedereen binnen een organisatie scherp te houden is een frisse nieuwe blik onmisbaar. Deze aanstelling is dan ook een impuls voor zowel onze opdrachtgevers als onze medewerkers."



Over VANAD
VANAD is een innovatieve specialist op het gebied van customer interaction. Met ons innovatieve customer interaction management platform helpen wij opdrachtgevers op strategisch, tactisch en operationeel vlak bij het optimaliseren van de interacties met hun klanten of gebruikers. Daarbij maken wij gebruik van een sourcingmix van outsourcing, managed insourcing en Work from Home, die naast elkaar of gecombineerd door ons worden verzorgd. Ons in 2005 opgerichte bedrijf staat onder leiding van Arnoud Munneke en Arthur Nederlof en opereert hoofdzakelijk vanaf onze campus in Capelle aan den IJssel, waar wij maximaal profiteren van de synergie met de zusterbedrijven die ook tot de VANAD Group behoren. Naast onze superieure technologie onderscheiden wij ons met onze unieke bedrijfscultuur, die tot uitdrukking komt in onze Jij bent Fantastisch! filosofie en onze FORWARD formule. De ruim 750 medewerkers van VANAD geloven dan ook in de kernwaarden Fun, Ontwikkeling, Respect, Waardering, Aandacht, Resultaat en Daadkracht, en laten deze nadrukkelijk tot uitdrukking komen in onze dienstverlening. Meer informatie vindt u op www.vanad.nl en www.jijbentfantastisch.nl.

VANAD is onderdeel van de VANAD Group, één van de weinige familiebedrijven in de IT-sector. Het bedrijf staat onder leiding van de broers Ad Nederlof (Founder) en Jean Nederlof (COO). De bedrijven binnen VANAD richten zich op IT & Telecom, Customer Interaction en Fashion. De bedrijvengroep is met zo'n 1.000 medewerkers [700 FTE's] wereldwijd actief in onder meer de gezondheidszorg, overheid, transport & logistiek, telecom, financiële dienstverlening en hotellerie. Meer dan 50 topondernemingen zoals KPN, Achmea, Heineken, ABN AMRO, Schenker, RAET, Railion, SNS Fundcoach, ECT en ruim 100 grote (overheids)instellingen maken gebruik van de dienstverlening. Meer informatie over VANAD Group vindt u op www.vanadgroup.com.





Ingezonden persbericht