Sanoma Uitgevers

AIFW

Sanoma Uitgevers partner AIFW

---

14.01.10

De Amsterdam International Fashion Week krijgt nu ook een magazine, genaamd Frontrow. Sanoma Uitgevers maakt de glossy speciaal voor het Nederlandse mode-event dat van 23 tot en met 31 januari plaatsvindt.

In Frontrow het officiële catwalk- en het openbare programma, interviews met ontwerpers en andere toonaangevende mensen uit de mode-industrie, fotoshoots en meer interessant modenieuws.

Frontrow wordt vanaf 23 januari 2010 in oplage van 40.000 exemplaren verspreid bij de officiële catwalklocaties op het Westergasterrein, maar ook op modevakbeurzen, musea, clubs, bioscopen, winkels en bij de abonnementenoplage van Grazia. Het magazine wordt gemaakt door AIFW en de redactie van Grazia.

Nederland op de kaart
Hilmar Mulder, hoofdredacteur Grazia: Ik vind het geweldig om Frontrow te maken. Een mode-evenement van niveau als de Amsterdam International Fashion Week verdient zijn eigen tijdschrift - geheel in eigen stijl. Nederland staat steeds meer op de kaart met (inter)nationaal succesvolle modeontwerpers en daar dragen wij als wekelijkse modeglossy graag ons steentje aan bij. Zowel in het tijdschrift Grazia als met dit bijzondere project: Frontrow.

Shows sponsoren
Sanoma Uitgevers gaat voor het tweede jaar op rij een samenwerking aan met het internationaal gerespecteerde mode-evenement Amsterdam International Fashion Week. Tijdens de Fashion Week tonen reeds gevestigde namen en nieuw talent hun allernieuwste collecties waar zij maandenlang aan hebben gewerkt. Op zaterdag 30 januari sponsort Sanoma Uitgevers met Cosmopolitan de show van EiD by Eva and Delia en met Beau Monde Cest BRILLANT - Les Icônes featuring Michael Barnaart van Bergen.

Frontrow wordt gelanceerd tijdens de officiële opening van de Amsterdam International Fashion Week op 23 januari a.s. in Maison de Bonneterie te Amsterdam. Trijntje Oosterhuis zal daar een optreden geven.