Ingezonden persbericht



- PERSBERICHT -

Sexpert Blanca gaat bloggen op Viva.nl

Hoofddorp, 17 februari 2010 - Zit je in een miidlovecrisis? Heb je behoefte aan een relatie APK? Wil je de echte liefde (weer) ontdekken? Blanca van den Brand, bekend van '40 Dagen Zonder Seks' en sexpert zonder sofa en tissues, geeft nu wekelijks advies op Viva.nl.

Blanca is vanaf vandaag gastblogger op Viva.nl én nodigt je uit op haar digitale spreekuur. Want ook de zelfbewuste Viva-vrouw kan soms wel wat relatieadvies gebruiken.

Over vaginisme, verlatingsangst en relatie zappen
Blanca kennen we dus van '40 Dagen Zonder Seks' maar ze is ook auteur van 'De liefde bedrijven' en '69 De kunst van het beminnen'. De sexpert zal wekelijks bloggen op Viva.nl over het in sneltrein tempo 'doorzappen' naar een nieuwe relatie, ontrouw, vaginisme, verlatingsangst en seksuele onvrede. Ze heeft er zeker zin in om voor Viva.nl te bloggen: 'Het is toch een heel andere manier van schrijven dan op papier,' aldus Blanca.

Gevecht tussen de lakens
'Onvrede over een relatie wordt vaak tussen de lakens uitgevochten,' weet Blanca. Ze merkt dat stellen experimenteren met seks, maar dat dit niet altijd slaagt. En hoera, na alle seksuele gekte (doe het met andere stellen, bezoek de Kamasutrabeurs en drink je drankje eens in een swingerscafé) mag het weer, zonder saai te zijn: monogamie. Blanca is er heilig van overtuigd dat monogamie het mooiste is, maar dat is niet altijd makkelijk. Dus stel je vraag op Viva.nl.

Gastblogger
Op Viva.nl hebben al verschillende bloggers naam gemaakt. Naast de vele vaste bloggers is het elke maand de beurt aan een gastblogger. Deze maand dus Blanca: iedereen is welkom op haar digitale spreekuur voor 69 adviezen over de liefde!

Over Sanoma Uitgevers

Sanoma Uitgevers is met bijna 80 publiekstijdschriften, circa 180 websites, 15 mobiele sites en alle bijbehorende extensies en evenementen Nederlands grootste mediabedrijf in bereik. Met alle media bereikt Sanoma circa 90% van de Nederlandse bevolking van 13 jaar en ouder (bron NOM-STIR).

Sanoma weet wat er leeft. Bij lezers van tijdschriften, bij bezoekers van sites en evenementen. Sanoma weet hoe doelgroepen denken, wat ze doen en laten. En die kennis delen we graag met onze business partners.

In 2008 haalde Sanoma Uitgevers met haar dochters Sanoma Digital (v/h ilse media) en Mood for Magazines een omzet van 515,7 miljoen euro. Sanoma Uitgevers maakt deel uit van Sanoma Magazines, een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.

Meer informatie over Sanoma Uitgevers: www.sanoma-uitgevers.nl


Noot voor redacties


Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (