Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Xelion optimaliseert bereikbaarheid klantenservice van Albumprinter

Delft, 3 maart 2010 - De geavanceerde technologie die het kopen op afstand van fotoalbums mogelijk maakt vormt de basis voor de snelle groei van Albumprrinter, de grootste Europese fotoboekleverancier in Europa. Omdat het wekelijks gaat om tienduizenden fotoalbums in diverse soorten en maten, gebruikt Albumprinter de modernste automatiseringsmogelijkheden die ervoor zorgen dat klanten binnen enkele dagen foutloos hun bestelling ontvangen. Service en telefonische bereikbaarheid zijn van cruciaal belang voor Albumprinter. Deze zijn nu nog verder verbeterd dankzij het Xelion Phone System waarmee Albumprinter zonder problemen is overgeschakeld naar een volledig op IP-gebaseerde telefonische ingang.

Ondanks de snelle groei en het daarmee gepaard gaande stijgende belvolume van Albumprinter kunnen klanten blijven rekenen op een goede service, doordat het bedrijf de telefonische bereikbaarheid meeschaalde met de Xelion Phone System. Naast het gebruik van deze telefonie-oplossing binnen het contactcenter, werken ook alle andere medewerkers van Albumprinter hiermee. Jacco Buurman, directeur Albumprinter: 'Onze voorsprong in de markt is mede te danken aan het uitgekiende gebruik van automatisering om onze processen te ondersteunen. De Xelion-oplossing sluit hier naadloos op aan. Ten eerste omdat het alle zakelijke functionaliteit biedt die we nodig hebben om onze medewerkers en onze service-afdeling goed bereikbaar te maken. En daarnaast omdat het stabiel is eenvoudig in het gebruik.'

Groei
Xelion biedt niet alleen een oplossing voor de huidige eisen op het gebied van bereikbaarheid, maar is tevens in staat om mee te groeien met de wensen van Albumprinter. Omdat het Xelion Phone System standaard voorziet in de integratie van telefonie met toepassingen op de PC, kunnen bedrijven als Albumprinter taken verder integreren wat de efficiëntie van bedrijfsprocessen bevordert. Bijvoorbeeld het bellen vanuit applicaties, het gebruik van presentielijsten of alle berichten doorzetten naar een mailbox. De integratie tussen vaste en mobiele telefonie voorziet in de behoefte van zakelijke gebruikers om de bereikbaarheid van medewerkers te vergroten. Buurman: 'De verdere integratie van telefonie met onze informatiesystemen biedt interessante mogelijkheden voor toekomstige stappen om onze bereikbaarheid en service verder te verhogen.´