Ingezonden persbericht


PERSBERICHT



CBS Outdoor wint ook Billboardconcessie Eindhoven

Amsterdam, 2 maart 2010 - Gisteren is bekend geworden dat CBS Outdoor de Billboardconcessie in de gemeente Eindhoven heeft gewonnen. Nadat de buitenreclame-exploitant vorige week al de concessie Amersfoort won, kunnen nu ook de billboards in Eindhoven worden toegevoegd aan het productportfolio van CBS Outdoor. Per 1 april 2010 zal CBS Outdoor in Eindhoven verlichte en roterende billboards plaatsen en exploiteren voor reclamedoeleinden.

Tot op heden was het contract in handen van JCDecaux. Frank Hardenberg, Managing Director van CBS Outdoor, laat weten: 'het winnen van deze concessie is een aanwinst voor ons bedrijf. Ik ben trots dat we de vijfde stad van Nederland aan ons portfolio kunnen toevoegen en hiermee onze grote steden propositie kunnen uitbreiden'.

Over CBS Outdoor
CBS Outdoor exploiteert buitenreclame en stadsmeubilair, zoals abri's en billboards, stationsreclame, bus- en tramreclame en digitale outdoormedia. CBS Outdoor maakt deel uit van CBS Corporation.



Ingezonden persbericht