Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Amsterdam, 4 maart 2010

Soldaat van Oranje schakelt BOOKX in

voor verkoop zakelijke markt

Na een uitgebreide oriëntatie heeft de producent van de musical Soldaat van Oranje de hospitality- en relatiemarketingprogramma's voor de zakelijke markt ondergebracht bij BOOKX. Het bureau is gespecialiseerd in het verzorgen van arrangementen en evenementen op het gebied van theater en entertainment. De exclusieve voorverkoopperiode voor de zakelijke markt is inmiddels gestart. Soldaat van Oranje beleeft op 30 oktober 2010 haar wereldpremière.

Fred Boot, producent van Soldaat van Oranje, is verheugd over de samenwerking: 'Met BOOKX bereiden we al geruime tijd de verkoop aan de zakelijke markt voor. Het voelt alsof we al jaren samenwerken. De expertise en de persoonlijke benadering van BOOKX maakt hen de meest geschikte partij om deze uitdaging met ons aan te pakken."

BOOKX is het bedrijf van managing partners Willem Adriaanse (o.a. voormalig Manager Zakelijke Markt & Sponsoring van Joop van den Ende Theaterproducties) en Jan van Kuyk (o.a. voormalig Directeur Marketing bij BMW Group Nederland). Adriaanse is trots op de keuze van Soldaat van Oranje voor zijn bureau: 'Het is een grote uitdaging én een grote eer om de verkoop zakelijke markt voor deze gloednieuwe grote musical te morgen verzorgen.'

www.soldaatvanoranje.nl www.bookx.nl

----------

Noot voor de redactie,