SNT Sterspeler in Customer Contact
WGCC benoemt SNT tot Quality Member 2010
Contactcenterprofessional SNT heeft de jaarlijkse audit voor het
Quality Membership glansrijk doorstaan. "Geheel akkoord" staat op het
auditrapport waaruit de WGCC de Sterspelers binnen haar Selectie
benoemt. SNT heeft als één van de eerste facilitaire partijen dit jaar
de intensieve audit positief afgerond. De benoeming tot Quality Member
toont dat SNT voldoet aan alle hoge kwaliteitseisen die door de WGCC
aan een top contactcenter gesteld worden.
SNT staat voor betrouwbaarheid en kwaliteit in Customer Contact. De
contactcenters die voldoen aan de tien door de WGCC opgestelde
basisregels worden tot Quality Member benoemd. Deze sterspelers
behoren tot "De Customer Management Selectie". Veel opdrachtgevers
besteden hun klantcontact alleen uit aan de top van de markt en eisen
daarom steeds vaker het Quality Membership in aanbestedingen. Dat SNT
voor kwaliteit staat bewijst zij door naast het Quality Membership als
enige facilitaire contact center in Nederland in het bezit te zijn van
het COPC Certificaat. COPC is een High Performance besturingsmodel
voor callcenters waar wereldwijd slechts een aantal facilitaire
contact centers aan voldoen.
SNT Groep NV