Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
SNT Sterspeler in Customer Contact
Woensdag 10 maart 2010
WGCC benoemt SNT tot Quality Member 2010
Zoetermeer - Contactcenterprofessional SNT heeft de jaarlijkse audit
voor het Quality Membership glansrijk doorstaan. "Geheel akkoord"
staat op het auditrapport waaruit de WGCC de Sterspelers binnen haar
Selectie benoemt. SNT heeft als één van de eerste facilitaire partijen
dit jaar de intensieve audit positief afgerond. De benoeming tot
Quality Member toont dat SNT voldoet aan alle hoge kwaliteitseisen die
door de WGCC aan een top contactcenter gesteld worden.
SNT staat voor betrouwbaarheid en kwaliteit in Customer Contact. De
contactcenters die voldoen aan de tien door de WGCC opgestelde
basisregels worden tot Quality Member benoemd. Deze sterspelers
behoren tot "De Customer Management Selectie". Veel opdrachtgevers
besteden hun klantcontact alleen uit aan de top van de markt en eisen
daarom steeds vaker het Quality Membership in aanbestedingen. Dat SNT
voor kwaliteit staat bewijst zij door naast het Quality Membership als
enige facilitaire contact center in Nederland in het bezit te zijn van
het COPC Certificaat. COPC is een High Performance besturingsmodel
voor callcenters waar wereldwijd slechts een aantal facilitaire
contact centers aan voldoen.
Over SNT
SNT is al 25 jaar de meest ervaren aanbieder van customer care
dienstverlening in Nederland. SNT werkt in Nederland en België voor
gerenommeerde klanten in diverse sectoren zoals
verzekeringsmaatschappijen, banken, diverse A-consumentenmerken,
IT-bedrijven, nutsbedrijven en internet service providers. Daarnaast
wordt SNT regelmatig ingeschakeld bij overheidscampagnes, televisie of
goede doelenacties en gemeentelijke projecten. Op basis van een
multi-channel aanpak via onder meer telefoon, internet, SMS en chat
werkt SNT resultaatgericht om de wensen van haar klanten te kunnen
realiseren op het gebied van bijvoorbeeld klanttevredenheid,
kostenbeheersing en verkoop.