Ingezonden persbericht

Amsterdam, maart 2010

BrandFuel24, de unieke en bewegende 24 uurs brandingtour
op 9/10 september a.s. naar Parijs.

BrandFuel presenteert haar innovatieve opleiding- en congresconcept op het gebied van marketing: BrandFuel24: Oxygen for Brands met vele (internationale) Topsprekers

BrandFuel24 is een jaarlijks terugkerende 'inspiratietour': een letterlijk reizende congresvorm waarbij deelnemers 24 uur worden 'gekidnapt' en op een unieke wijze volledig kunnen bijtanken op het dynamische terrein van 'branding' en marketing.
De deelnemers rijden in een hoge snelheidstrein van NS Hispeed en Thalys naar Parijs en zullen daar en in de trein zelf samen met zo'n 150 vakgenoten gestimuleerd worden door diverse nationale en internationale topsprekers. Naast de colleges in de trein, wordt er een uniek BrandMaster game gespeeld waarbij teams verloren en vergeten merken in 24 uur revitaliseren. De TrendSafari in Parijs vormt daar onderdeel van.

Ontdek de werkzame Oxygen voor jouw merk en leer hoe je goed aansluit bij doelgroepen en merken kan laten groeien. Na deze recessie snakken merken, marketeers en communicatiespecialisten weer naar zuurstof.
BrandFuel24 brengt veel actuele praktijkkennis, ervaringen, een waardevol netwerk en veel brandexperience.

Een dergelijk reizend marketing congres van 24 uurs is uniek in de wereld.
BrandFuel24 wordt gedragen door branding experts uit vele landen zoals:
. Mark de Witte CEO van Bacardi UK & Ireland (UK)
. Mark Tungate Author of Fashion brands & Luxury brands (France)
. Madeleen Klaasen CMO van Bugaboo international (NL)
. Leendert den Hollander CMO van Findus (UK)
. Chris Middleton CEO van Futures Coaching (France)
. Peter Hoitinga CMO van Ditzo (NL)
. Maurice van Leeuwen Creatief directeur van Mindgame (NL)
. En anderen
Voor uitgebreide informatie zie: www.brandfuel.nl