Ingezonden persbericht


CONCEPTRONIC LANCEERT NIEUW CUSTOMER CARE CENTRE VOOR KLANTEN EN EINDGEBRUIKERS

Amersfoort, 15 maart 2010 - Conceptronic, expert op het gebied van mobiliteit en connectiviteit voor de consumenten- en klein zakelijke markt, kondigt de lancering aan van haar Customer Care Centre, een volledig servicesysteem voor resellers en distributeurs evenals een directe klantenservice. Ook introduceert Conceptronic, in samenwerking met ANOVO en R Systems - experts op het gebied van logistiek, reparatie, maatwerk en klantenservice voor multimediaproducten - extra ondersteuning voor eindgebruikers.

Conceptronic's Customer Care Centre, opgezet door R Systems International, een bedrijf dat software en BPO services ontwikkelt, is uitgerust met zeer uitgebreide technische kennis en systemen, onmisbare bronnen van informatie voor het bieden van productadvies op maat aan dealers en eindgebruikers, zowel via de telefoon als via e-mail. Het centrum is gevestigd in Europa en biedt ondersteuning bij vragen over installatie, compatibiliteit, drivers en andere technische kwesties in 7 talen. Met betrekking tot het nieuwe Customer Care Centre zegt Gerald Schouten, Sales Director van Conceptronic: "We hebben een zeer hoog serviceniveau bereikt met verbeterde technische ondersteuning, snellere responstijd en een toename in het aantal tevreden klanten. Daarnaast maakt het Customer Care Centre het mogelijk om onze klanten, en zeker onze dealers, nog beter van dienst te zijn. Met het oog op distributie, is het essentieel dat onze retailers alle service krijgen die ze nodig hebben, zodat we onze aandacht kunnen blijven richten op de verkoop van Conceptronic. Dit servicesysteem is een belangrijk onderdeel van onze groeistrategie, gezien het feit dat we significant minder producten retour zullen krijgen en dus geld zullen besparen op het behandelen van de RMA's."

Details nieuw Customer Care Centre

Conceptronic biedt momenteel technische ondersteuning in meerdere talen via de website, de telefoon of via e-mail. Het nieuwe centrum garandeert dat ieder verzoek meteen behandeld wordt, en de noodzakelijke tijd en aandacht krijgt die het verdient om zo een blijvende oplossing voor het probleem te vinden. Om hun klanten zo goed mogelijk te begeleiden bij hun zoektocht, ontwikkelt Conceptronic momenteel ook een FAQ sectie in meerdere talen op hun website.

100% service voor eindgebruikers

Indien consumenten er niet in slagen het antwoord op hun vraag te vinden in de FAQ's, kunnen zij vanaf nu ook contact opnemen met het Customer Care Centre, via e-mail of telefoon, waar getrainde specialisten zullen proberen het technische probleem op te lossen. Indien het om een hardwaregerelateerd probleem gaat, zal de specialist Conceptronic's RMA service contacteren. Het beschadigde product zal worden vervangen door een nieuw of gerepareerd exemplaar en opgestuurd naar de eindgebruiker. Om efficiëntie te garanderen biedt Conceptronic een gratis ophaal- & bezorgservice in Spanje, Portugal en Italië. Voor de rest van Europa geldt een kostenloze inzamel- en bezorgservice. Om een serviceverzoek via Internet te versturen, dienen klanten simpelweg de vragenlijst op Supportpagina van de Conceptronic website in te vullen.

Het Customer Care Centre is op werkdagen telefonisch te bereiken van 9:00 tot 20:00 uur tegen lokaal tarief. Buiten werktijden biedt Conceptronic een terugbelservice en klanten kunnen het bedrijf natuurlijk altijd benaderen via e-mail of door het contactformulier in te vullen.

About R Systems Europe B.V.:

R Systems Europe B.V. is the European BPO division of R Systems International Ltd., a public, global company offering IT solutions, software product development and BPO services to a rapidly growing list of customers which include a variety Fortune 1000, Government and mid-sized organizations across a wide range of industry verticals including Banking and Finance, Government, HealthCare, High Technology and Independent Software Vendors. R Systems Europe B.V. offers, amongst others, Customer and Technical Support Services to known brands in the CE and the software industry. Via the pan-European organized, multi-channel and multi-lingual Contact Centers, end-users, retailers and distributors are serviced efficiently and effectively in 18 European languages.

About ANOVO:

ANOVO Group is the leading provider of logistics, maintenance, customization and after-sales services for Telecommunication and Multimedia products in Europe. ANOVO has 5,700 employees and 20 Centers of Excellence in 3 business segments. Together, voice, data and images form the "triple play" strategy now being devised by the world's leading Multimedia and Telecommunications players. Making this strategy a success is their number one priority. As they jockey to offer services that combine all three aspects to end customers, industry participants are merging and seeking out reliable, effective partners who can offer comprehensive product customization and appropriate after-sales support.

Over Conceptronic

Conceptronic, het in Europa geregistreerde connectivitymerk van 2L Alliance, is specialist op het gebied van mobiliteit en connectiviteit voor de consumenten- en klein zakelijke markt. Sinds de start twaalf jaar geleden heeft Conceptronic een belangrijke positie bereikt binnen de consumentgeoriënteerde ICT-markt door het ontwikkelen van innovatieve oplossingen op basis van de nieuwste technologie met exclusieve ontwerpen die aansluiten op de lifestyle van de consument.

Tegenwoordig heeft Conceptronic een uitgebreid netwerk distributeurs en retailers in meer dan 30 landen binnen en buiten Europa. Het gehele assortiment bestaat uit: Grab'nGo Collection, Lounge Collection, Networking Collection en Connectivity Collection.

Bezoek voor meer informatie www.conceptronic.net

Conceptronic - het in Europa geregistreerde connectivitymerk van 2L Alliance - is specialist op het gebied van mobiliteit en connectiviteit voor de consumenten- en klein zakelijke markt.