BikeCap- Fiets Fashion met een glimlach

16/03/2010 11:39

PR Matters

GOUDA - In 2007 maakte BikeCap(R) B.V. de eerste stap om het serieuze Nederlandse fietsenlandschap te verfrissen met de introductie van een collectie 'Fiets Fashion'. BikeCap had een primeur met de gelijknamige zadelhoes en een trend was gezet. Het oranje label is inmiddels vaak geïmiteerd maar blijft desondanks zichtbaar in het straatbeeld. Deze week introduceert BikeCap haar derde noviteit, de 'Pillow'.

De missie van BikeCap oprichter Carla van Niekerk is dat mensen bij het zien van haar producten gaan glimlachen. Daarom worden de producten in vele kleuren, dessins en thema's gemaakt. De zadelhoezen, bikecaps, werden gewilde items in warenhuizen en online shops. Het alternatief voor de ouderwetse plastic zak bleek aan te slaan bij een groot, voornamelijk vrouwelijk, publiek. Op dit moment richt BikeCap zich ook op de fietsvakhandel.

Eind vorig jaar kwam BikeCap met de boxcap, een hoes voor de fietskrat. Dit gaf het begrip Fiets Fashion meer inhoud en zorgde er voor dat consumenten de fiets niet alleen zagen als een vervoermiddel maar ook als een nieuwe manier om je persoonlijkheid te uiten.

Afgelopen week werd de Pillow geïntroduceerd. Een kussentje voor de bagagedrager in de herkenbare BikeCap stijl en opnieuw functioneel maar simpel. De Pillow werd met het oog op het voorjaar gepresenteerd op de Voorjaarsbeurs in de Trade Mart in Utrecht.

Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (www.anp-photo.com) en zichtbaar op www.perssupport.nl.

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl





http://www.bikecap.nl