Gemeente Grootegast
Prijswinnaars klanttevredenheidsonderzoek
In opdracht van de gemeente Grootegast heeft HanzeConnect recent een
burgerpeiling algemene dienstverlening en een
klanttevredenheidsonderzoek baliedienstverlening uitgevoerd. Dit
onderzoek is ook uitgevoerd om de resultaten daarvan te gebruiken voor
plaatsing op de landelijke website www.waarstaatjegemeente.nl.
Centraal in de burgerpeiling stond het meten van de tevredenheid van
burgers van de gemeente Grootegast over de dienstverlening van de
gemeente. Bij het klanttevredenheidsonderzoek stond het meten van de
tevredenheid van de bezoekers aan het gemeentehuis centraal.
Uit de peiling en het onderzoek is een gemiddeld cijfer van 7,9
gekomen en daar is de gemeente best tevreden mee. Uiteraard wordt
geprobeerd daar waar mogelijk dit cijfer nog verder op te krikken.
Deelnemers aan de peiling en het onderzoek maakten kans op een
geldbedrag van ⬠150,-. De gemeente had drie prijzen beschikbaar
gesteld. Uit de ingeleverde enquêtes zijn door het onderzoeksbureau
a-select drie prijswinnaars getrokken die afgelopen maandag uit handen
van burgemeester K.B. Dijkstra hun prijs hebben gekregen.