Gemeente Grootegast


Prijswinnaars klanttevredenheidsonderzoek


In opdracht van de gemeente Grootegast heeft HanzeConnect recent een burgerpeiling algemene dienstverlening en een klanttevredenheidsonderzoek baliedienstverlening uitgevoerd. Dit onderzoek is ook uitgevoerd om de resultaten daarvan te gebruiken voor plaatsing op de landelijke website www.waarstaatjegemeente.nl.

Centraal in de burgerpeiling stond het meten van de tevredenheid van burgers van de gemeente Grootegast over de dienstverlening van de gemeente. Bij het klanttevredenheidsonderzoek stond het meten van de tevredenheid van de bezoekers aan het gemeentehuis centraal.

Uit de peiling en het onderzoek is een gemiddeld cijfer van 7,9 gekomen en daar is de gemeente best tevreden mee. Uiteraard wordt geprobeerd daar waar mogelijk dit cijfer nog verder op te krikken.

Deelnemers aan de peiling en het onderzoek maakten kans op een geldbedrag van ⬠150,-. De gemeente had drie prijzen beschikbaar gesteld. Uit de ingeleverde enquêtes zijn door het onderzoeksbureau a-select drie prijswinnaars getrokken die afgelopen maandag uit handen van burgemeester K.B. Dijkstra hun prijs hebben gekregen.