Persbericht

zanox lanceert verbeterde statistieken voor publishers Nieuwe rapportagemogelijkheden bieden meer flexibiliteit, snelheid en betrouwbaarheid bij analyse resultaten

Amsterdam - 17 maart, 2010 - zanox, de Europese marktleider in affiliate netwerken, heeft zijn nieuwe generatie publisher statistieken gelanceerd. De gebruiksvriendelijke analyse- en controle-tools stellen de publishers van zanox in staat om snel toegang te krijgen tot resultaten en een breed scala aan statistieken. Via een overzichtelijke en gebruikersvriendelijke interface kunnen publishers met één druk op de knop een gedetailleerd inzicht verkrijgen in de prestaties van individuele programma's en advertenties.

Binnen het nieuwe systeem kunnen rapportages op categorie worden gefilterd. Met de uitgebreide rapportage-elementen en parameters - zoals eCPM, eCPC, open sales, approved sales en confirmed sales - is het bovendien mogelijk om naar eigen wens rapportage-templates samen te stellen. De voorkeursinstellingen voor deze rapportages kunnen vervolgens worden bewaard. De rapportages kunnen via de exportfunctie direct geëxporteerd worden als Excel- of csv-bestand. Dit geldt ook voor de negen standaard rapportage-templates waaruit publishers kunnen kiezen. Resultaten kunnen bovendien gescheiden worden vastgelegd op basis van hun status.

"Met deze nieuwe publisher statistieken maken we het voor onze publishers eenvoudiger om gedetailleerd inzicht te krijgen in de prestaties van hun programma's en advertenties, zegt Roger Kenbeek, country manager Benelux van zanox. "Rapportages zijn onder meer uit te draaien als cirkel- en staafdiagram, zodat eenvoudig vergelijkingen kunnen worden gemaakt en trends te signaleren zijn. De nieuwe statistieken stellen publishers in staat hun campagnes nog strategischer en effectiever in te zetten om de transactieconversies te verhogen. Naast de standaard rapportage-templates bieden we publishers tevens zeven standaardanalyses om hen te helpen nog meer tijd te besparen."