Optimalisatie van service door EuroFlorist


EuroFlorist gaat de service optimaliseren door twee "Europese Bloemen Centra" te creëren

AALSMEER, 20100317 -- EuroFlorist zal met ingang van juni 2010 twee "Europese Bloemen Centra" creëren. De "Bloemen Centra" zullen worden gevestigd in Aalsmeer (NL) en Malmö (SE). Door het creëren van deze centra van excellentie gebaseerd op kennis, inspiratie en trends met betrekking tot de bloemenmarkt, kan EuroFlorist de plaatselijke bloemist, consument en klant "World class" service bieden. Met deze verandering zal EuroFlorist zich zo kunnen positioneren dat de bloemist, consument en klant optimaal worden bediend.

De Deense en Noorse klantenservice zullen verhuizen naar Malmö (SE) en de Duitse, Oostenrijkse, Franse en Belgische klantenservice zullen verhuizen naar Aalsmeer (NL). "Er is geen betere locatie te bedenken voor ons Centraal Europese Bloemen Centrum dan op de bloemenveiling in Aalsmeer - dit is echt het hart van de bloemenindustrie en door het lokaliseren van een van onze centra op deze locatie willen wij onze passie voor onze bloemen en bloemisten uiten", alsdus directeur Van Lammeren. Uiteraard zal EuroFlorist lokaal in Duitsland, Frankrijk, België, Oostenrijk, Noorwegen en Denemarken aanwezig blijven. De lokale telefoon-, faxnummers en email adressen etc. zullen ongewijzigd blijven. De lokale entiteit zal ook aanwezig blijven in de verschillende landen.

De EuroFlorist groep is het grootste Europese bloemennetwerk met meer dan 10.000 aangesloten bloemisten in Europa. Het bedrijf is ervan overtuigd dat door het combineren van administratie en klantenservice in de nieuwe "Bloemen Centra", de kostenstructuur zal verminderen.

Door deze stap is het voor EuroFlorist mogelijk om voor de lokale bloemist, consument en klant optimale groei te realiseren. Van Lammeren: "Wij verheugen ons op een heldere en kleurrijke komende periode."