Ingezonden persbericht



- PERSBERICHT -

unieke samenwerking tussen vtwonen en licentiepartners vtwonen komt met magalogue

Amsterdam, 19 maart 2010 ­ Een huis is om te vtwonen. Daarom komt vtwonen met de magalogue. Een unieke samenwerking met de licentiepartners van vtwonen, zoals: Flexa, Grando en Luxaflex. De magalogue is een magazine en catalogue in één waarbij alle collecties in een mix gefotografeerd zijn. Verspreide oplage: ruim 300.000 stuks!

De 52 pagina's tellende magalogue gaat als losse special onder andere mee in de gehele oplage van vtwonen en in deeloplages van Libelle en 101 Woonideeën. In deze unieke uitgave zijn álle spullen uit de vtwonen huiscollectie te zien. Van vloer tot raam, van keuken tot kinderkamer, van verf tot handdoeken: met vtwonen kunnen consumenten hun hele huis inrichten. Met de magalogue lanceert vtwonen de vernieuwde webshop op http://www.vtwonenshop.nl/, want (bijna) alles is direct online te koop. vtwonen breidt collecties uit
vtwonen is het grootste crossmediale woonmerk van Nederland. Met A-merken zoals Flexa, Grando, Luxaflex, Forbo, Vriesco en Tempur brengt vtwonen jaarlijks nieuwe collecties uit in productcategorieën, zoals: raambekleding, verf, vloeren en bedden. Daarnaast voert vtwonen een gelabelde meubel- en accessoireslijn met partners Mimex en De Eekhoorn B.V., o.a. te koop bij Nijhof en Basic Label. Met ingang van maart heeft vtwonen de huiscollecties uitgebreid met laminaatvloeren in samenwerking met Fetim én een nieuwe behangcollectie in samenwerking met Graham & Brown. Lancering van deze nieuwe collecties zal medio 2010 plaatsvinden.

Met de deur in huis

De vtwonen huiscollectie is ook sponsor van het tv-programma Met de deur in huis dat dagelijks te zien is op Net5. In dit programma verrast Renate Verbaan dagelijks mensen met het goede nieuws dat hun interieur een make-over krijgt met o.a. meubels en accessoires uit de vtwonen huiscollectie. 090812_vt-wonen-tekstblok-k

Over Sanoma Uitgevers

Sanoma Uitgevers is met bijna 75 publiekstijdschriften, 180 websites, 15 mobiele sites en 9 apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma bereikt met alle media circa 90% van de Nederlandse bevolking van 13 jaar en ouder (bron NOM-STIR).

Sanoma weet wat er leeft. Bij lezers van tijdschriften, bij bezoekers van sites en evenementen. Sanoma weet hoe doelgroepen denken, wat ze doen en laten. En die kennis delen we graag met onze business partners.

In 2009 haalde Sanoma Uitgevers met haar dochters een omzet van 493,2 miljoen euro. Sanoma Uitgevers maakt deel uit van Sanoma Magazines, een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.

Meer informatie over Sanoma Uitgevers: www.sanoma-uitgevers.nl

Follow us @

Noot voor de redactie (