Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

De Hypotheekshop gaat van start met GoudIdee

Netto-productenassortiment uitgebreid met Overlijdensrisicoverzekering

Huizen, 22 maart 2010 - De Hypotheekshop heeft het assortiment uitgebreid met de GoudIdee Overlijdensrisicoverzekering van Dazure. De provisieloze verzekering wordt in het assortiment opgenomen van de circa 180 vestigingen van De Hypotheekshop.

Netto Producten
Ronald Tiemessen, commercieel directeur van De Hypotheekshop: 'Om de consument een zo goed mogelijk advies te kunnen geven wil De Hypotheekshop af van het systeem waarbij de leverancier middels provisies de adviseur probeert te beïnvloeden. Om onze onafhankelijkheid te waarborgen werken wij al geruime tijd op basis van een uurtarief. De provisieloze GoudIdee-verzekering van Dazure is een mooie aanvulling op ons netto productenassortiment. Vooral ook omdat Dazure, net als De Hypotheekshop, de consument centraal stelt. Dazure laat bij een premieverlaging op de overlijdensrisicoverzekering niet alleen nieuwe klanten, maar ook bestaande klanten hiervan profiteren. Een goed voorbeeld van de klant centraal stellen.'

Dazure
Dazure richt zich op het ontwikkelen van financiële, bancaire en verzekeringsconcepten. Deze concepten worden aangeboden aan speciaal geselecteerde distributiepartijen die de verkoop richting consument op zich nemen.

De Hypotheekshop
De Hypotheekshop is met circa 180 vestigingen de grootste hypotheekadviesketen in Nederland, waar iedereen terecht kan voor een duidelijk verhaal over hypotheken, pensioenen en verzekeringen. Voor nu én voor de toekomst. De Hypotheekshop geeft ongekleurd advies en is niet gebonden aan een bank, verzekeringsmaatschappij of andere financiële instelling.

Noot voor de redactie,

Ingezonden persbericht