Introductie `bel-niet-aan-sticker'


Hét alternatief voor een bel-niet-aan-register

NL, 20100323 -- Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan. Het alternatief voor een bel-niet-aan-register is een eenvoudige sticker, zoals we deze ook kennen van ongeadresseerde post en huis-aan-huisbladen.

Minister Maria van der Hoeven van Economische Zaken heeft laten weten niet te voelen voor een bel-niet-aan-register. Dat terwijl de voorloper zo succesvol is gebleken. Met een eenvoudige sticker blijkt het probleem nu opgelost te zijn.

Vialem Media heeft een duidelijke sticker ontworpen die ongewenst aanbellen tegen zal gaan. `NEE. Geen acquisitie, geen colportage', luidt de boodschap. Uiteraard met de mededeling dat aanbellen voor goede doelen wel okay is. Met een rode verbodsbordachtige lay-out zal het voor elke colporteur bij het zien van de sticker direct duidelijk zijn: aan de deur wordt niet gekocht.

De stickers kunnen besteld worden via de website www.belnietaansticker.nl. De kosten bedragen ¤ 2,50 (inclusief verzendkosten), daarvoor ontvangt men twee stickers.

Over Vialem Media
Vialem Media is een ondersteunend b2b-mediabedrijf. De onderneming ondersteunt organisaties bij productintroducties, maar ook bij het opzetten van marketing- en communicatiebeleid.
Voor meer informatie over Vialem Media bezoekt u de website www.vialemmedia.nl.





Ingezonden persbericht