Ingezonden persbericht


Persbericht

Persbericht, Nuenen, 16 maart 2010

Nominaties voor het best verkochte e-boek zijn nu ook bekend

Tijdens het e-reading event op 23 maart 2010 op de High Tech Campus te Eindhoven, zullen ook de e-ereading awards uitgereikt worden.

De afgelopen weken zijn de nominaties voor de best e-reader , de beste consumenten e-reading applicatie, de beste beste kranten / tijdschriften e-reading applicatie en de meest innovatieve B2B e-reading applicatie bekend gemaakt.

Daar komt nu de nominatie voor het best verkochte e-boek bij. Het gaat om de verkopen vanaf september 2009 tot heden. De gegevens zijn geleverd door GfK Retail and Technology.

Nominaties voor het best verkochte e-boek (in alfabetische volgorde):
* N. Ammaniti - Ik haal je op, ik neem je mee (Dutch Media)
* H. Koch - Het Diner (Ambo/Anthos)

* S. Larsson - Mannen die vrouwen haten (AW Bruna)
* T. de Rosnay - Haar naam was Sarah (Artemis & Co)

Deze en de andere nominaties staan ook vermeld op de website van het e-reading event.

Doelgroep
Het e-reading event is gericht op uitgevers, distributeurs, boekhandel, IT/Telecom/CE retail en e-tail, leveranciers / vendors hardware, operators / internet service providers, systemintegrators, value added resellers, documentmanagers, content aggregators, consultants, overheid en professionele gebruikers (onderwijs, corporate organisaties, gezondheidszorg etc.)

Naast founding partner Jakajima is GEA Consultancy een belangrijke partner van dit event. Voor de waardevolle mediaondersteuning zullen Boekblad, eReaders.nl, Informatie Professional, VIP/DOC, CMBO, InCT, Vakblad, GAU, autoConnect en ConneXie garant staan.

Voor meer informatie over het event en aanmelden: www.ereadingevent.nl