Ingezonden persbericht



- PERSBERICHT -

BN'ers openhartig over hun verslaving in Beau Monde 'Coke was een goede manier om van mijn babyvet af te komen'

Hoofddorp, 23 maart 2010 - Anno nu staan ze gezond in het leven, maar jarenlang waren ze in de ban van drugs, drank, sigaretten en eten. Jorinde Moll, Sandra Reemer, Sara Kroos en Monique Rosier vertellen aan Beau Monde openhartig over de verslavingen die hen jarenlang in de greep hielden.

Zo leefde Jorinde Moll langdurig op cocaïne en ecstasy. Jorinde in Beau Monde: "Al snel ontdekte ik dat coke een goede manier was om van mijn babyvet af te komen." Uiteindelijk werden de drugs bijna haar ondergang: "Ik kwam niet meer opdagen voor modellenklussen en verstopte me onder mijn deken. 's Ochtends zei ik vol goede moed dat ik niet meer ging gebruiken, maar 's middags was die belofte al weer verbroken."

Baldadig
Inmiddels heeft Jorinde haar verslaving overwonnen en is ze gelukkig met man Chalid en dochtertje Loubna. Ook Sara Kroos moest de nodige demonen overwinnen voor ze weer gezond in het leven kon staan: "Ik ben van nature verslavingsgevoelig. Van drank word ik overmoedig en baldadig. Zo heb ik een keer een brandende tuinfakkel tegen mijn kin gehouden."

Eerlijke portretten
Het zijn vier open en eerlijke portretten geworden van vier bekende Nederlandse vrouwen die dagelijks te maken hebben met de druk die het showbizz bestaan op hen legt. Uiteindelijk wisten zij allemaal de weg terug te vinden naar een positief en gezond leven!

De nieuwe Beau Monde ligt vanaf 24 maart in de winkels.

Over Sanoma Uitgevers

Sanoma Uitgevers is met bijna 75 publiekstijdschriften, 180 websites, 15 mobiele sites en 9 apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma bereikt met alle media circa 90% van de Nederlandse bevolking van 13 jaar en ouder (bron NOM-STIR).

Sanoma weet wat er leeft. Bij lezers van tijdschriften, bij bezoekers van sites en evenementen. Sanoma weet hoe doelgroepen denken, wat ze doen en laten. En die kennis delen we graag met onze business partners.

In 2009 haalde Sanoma Uitgevers met haar dochters een omzet van 493,2 miljoen euro. Sanoma Uitgevers maakt deel uit van Sanoma Magazines, een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.

Meer informatie over Sanoma Uitgevers: www.sanoma-uitgevers.nl

Noot voor de redactie (

Ingezonden persbericht