Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Unamic/HCN investeert in BBL opleidingstraject voor medewerkers
Woensdag 24 maart 2010
Almere - Contactcenterorganisatie Unamic/HCN, specialist op het gebied
van outsourcing van klantprocessen, start eind maart 2010 met een
omvangrijk BBL (Beroepsbegeleidende Leerweg) opleidingstraject op
MBO-niveau voor al haar contactcenter medewerkers. De tweejarige
opleiding is officieel erkend door het Ministerie van Onderwijs,
Cultuur en Wetenschap volgens de Wet Educatie en Beroepsonderwijs
(WEB) en is speciaal ontwikkeld om leren en werken te combineren. Het
opleidingstraject wordt uitgevoerd in samenwerking met Philipse
Business School.
Simon Verzijl, directeur Unamic/HCN: "Doel van het opleidingstraject
BBL Contact Center Medewerker is om de kwaliteit van onze
dienstverlening te borgen en verder te versterken door structureel te
investeren in de ontwikkeling van onze contactcenter medewerkers.
Bovendien kunnen onze medewerkers hiermee een erkend diploma behalen
waarmee ze voor zichzelf diverse doorgroeimogelijkheden creëren."
Over Unamic/HCN
Unamic/HCN is in de Benelux één van de grootste spelers op het gebied
van outsourcing van klantprocessen, zowel in B-to-C als B-to-B
omgevingen. De organisatie beschikt niet alleen over eigen
contactcenters in Nederland, België, Turkije en Suriname, maar voert
ook bij opdrachtgevers inhouse contactcenteroperaties uit middels
co-sourcing constructies. Naast klantprocessen gericht op inbound
diensten zoals klantenservice, aftersales en technische helpdesk
worden outbound activiteiten uitgevoerd die zich richten op retentie,
upselling en cross-selling. Verder beschikt Unamic/HCN over een
gespecialiseerde Business Unit die zich richt op outsourcing van
'transactiegericht' klantcontact, zoals facturatie en creditmanagement
en een Business Unit die zich bezig houdt met interim management,
training/coaching en consultancyactiviteiten op het gebied van
klantcontact en klantprocessen. Kijk voor meer informatie op
http://www.unamic.com.