Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

Unamic/HCN investeert in BBL opleidingstraject voor medewerkers

Woensdag 24 maart 2010

Almere - Contactcenterorganisatie Unamic/HCN, specialist op het gebied van outsourcing van klantprocessen, start eind maart 2010 met een omvangrijk BBL (Beroepsbegeleidende Leerweg) opleidingstraject op MBO-niveau voor al haar contactcenter medewerkers. De tweejarige opleiding is officieel erkend door het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap volgens de Wet Educatie en Beroepsonderwijs (WEB) en is speciaal ontwikkeld om leren en werken te combineren. Het opleidingstraject wordt uitgevoerd in samenwerking met Philipse Business School.

Simon Verzijl, directeur Unamic/HCN: "Doel van het opleidingstraject BBL Contact Center Medewerker is om de kwaliteit van onze dienstverlening te borgen en verder te versterken door structureel te investeren in de ontwikkeling van onze contactcenter medewerkers. Bovendien kunnen onze medewerkers hiermee een erkend diploma behalen waarmee ze voor zichzelf diverse doorgroeimogelijkheden creëren."

Over Unamic/HCN
Unamic/HCN is in de Benelux één van de grootste spelers op het gebied van outsourcing van klantprocessen, zowel in B-to-C als B-to-B omgevingen. De organisatie beschikt niet alleen over eigen contactcenters in Nederland, België, Turkije en Suriname, maar voert ook bij opdrachtgevers inhouse contactcenteroperaties uit middels co-sourcing constructies. Naast klantprocessen gericht op inbound diensten zoals klantenservice, aftersales en technische helpdesk worden outbound activiteiten uitgevoerd die zich richten op retentie, upselling en cross-selling. Verder beschikt Unamic/HCN over een gespecialiseerde Business Unit die zich richt op outsourcing van 'transactiegericht' klantcontact, zoals facturatie en creditmanagement en een Business Unit die zich bezig houdt met interim management, training/coaching en consultancyactiviteiten op het gebied van klantcontact en klantprocessen. Kijk voor meer informatie op http://www.unamic.com.