Sofon Seminar "Meer verkopen met uw huidige team"


SON, 20100226 -- Op 24 maart 2010 organiseert Sofon een seminar met als thema: "Meer verkopen met uw huidige team". Sofon speelt met dit seminar in op de uitdagende tijden waarin het Nederlandse bedrijfsleven zich bevindt.

Veel ondernemingen moeten zich zwaarder inspannen dan in voorgaande jaren om dezelfde omzet te bereiken: het uitbrengen van meer offertes voordat een order wordt gewonnen. Tijdens het Sofon Seminar op 24 maart 2010 wordt duidelijk dat deze zware inspanning verlicht kan worden.

Met de juiste verkoopaanpak en goede hulpmiddelen kunnen bedrijven die klantspecifieke producten en diensten leveren hun concurrentie voorblijven. Door sneller en beter te reageren op offerteaanvragen worden verkoopkansen vergroot - zelfs met minder capaciteit.

Ron Hummel van het prestigieuze Kenneth Smit Training laat zien hoe verkoopteams te motiveren zijn in deze uitdagende tijd. Ook biedt hij handvatten om scoringskansen te vergroten.

Jeroen van der Meulen van Sofon legt uit hoe de inzet van Sofon Guided Selling Software leidt tot het eenvoudiger en sneller boeken van goede verkoopresultaten.

Het verhaal van Kenneth Smit Training en Sofon wordt geïllustreerd middels een success story: Stefan de Rijk en Anton Boonstra van Erbi vertellen hoe Sofon Guided Selling Software wordt ingezet door deze innovatieve keukenbladenleverancier. Erbi heeft het offerteproces aanzienlijk vereenvoudigd en versneld. Dit heeft ervoor gezorgd dat er binnen Erbi meer werk verricht wordt door de medewerkers.

Over Sofon
Sofon is leverancier van verkoopondersteunende software onder de naam Sofon Guided Selling. Met Sofon worden offertes, contracten, orders en andere verkoopdocumenten eenvoudig, snel en foutvrij samengesteld. Sofon Guided Selling ondersteunt onder meer calculatie, configuratie, visualisatie en documentgeneratie in iedere wenselijke taal. Zo gaan verkoopkosten omlaag, nemen levertijden af, nemen scoringskansen toe en verbetert de samenwerking tussen klanten, dealers, verkoop, engineering en productie. Sofon-gebruikers zijn middelgrote en grote, internationaal georiënteerde bedrijven die klantspecifieke producten of diensten leveren, zoals Philips Healthcare, Ricoh, Elekta Oncology Systems en Aebi Schmidt. Sofon heeft vestigingen in Benelux, Duitsland, Groot-Brittannië en de USA en ondersteunt klanten in meer dan 50 landen. Voor meer informatie over Sofon: www.sofon.com

Gegevens seminar


Datum: 24 maart a.s.
Locatie: De Salentein, Nijkerk
Tijd: 12.30 uur - 17.00 uur (inclusief lunch)
Kosten: geen
Organisator: Sofon (www.sofon.com)
Doelgroep: (commercieel) management van middelgrote en grote ondernemingen die klantspecifieke producten en diensten leveren
Aanmelden: www.sofon.com/redirect.php/webversion/aaadqR/aa61qm/aaaosA/aaanEf
Aanmelden per e-mail: marketing@sofon.com
Contactpersoon: Sofon, Afdeling Marketing, 040 - 26 77 199, marketing@sofon.com