Gemeente Hulst
Persbericht - 19.03.2010
Vergadering gemeenteraad: 25 maart 2010
Op donderdag 25 maart 2010 vindt om 19.30 uur in de raadzaal van het
stadhuis te Hulst een vergadering van de gemeenteraad van Hulst
plaats. Onderstaand treft u de agenda van deze openbare vergadering:
1. Opening
2. Mededelingen
3. Vaststelling
a. Vaststellen agenda
4. Spreekrecht burgers
5. Aanbeveling, onderzoek geloofsbrieven, stemming, benoeming en
installatie wethouders
6. Onderzoek geloofsbrieven en installatie raadsleden
7. Speerpunten nieuw college: verklaring door de formateur van het
nieuwe college + mogelijkheid aan de fracties om naar aanleiding
daarvan een verklaring af te leggen.
8. Vaststelling Reglement van Orde, Verordening op de raadscommissies.
9. Benoemen voorzitters + leden vier raadscommissies
10. Benoemen vertegenwoordigers gemeenschappelijke regelingen /
instellingen en organisaties.
11. Sluiting
De bijhorende voorstellen kunt u terugvinden op www.gemeentehulst.nl.
De agenda ligt ter inzage in de gemeenschapscentra en de dorpshuizen
in de gemeente Hulst.
Verder liggen de agenda en de voorstellen ter inzage in de vestigingen
van de openbare Bibliotheek te Hulst en te Kloosterzande. De agenda,
de voorstellen en de hierbij behorende achterliggende documenten
liggen vervolgens ter inzage bij de gemeente Hulst. U kunt zich
hiervoor melden aan de centrale balie in de gemeentewinkel te Hulst.
Live
De raadsvergadering van 25 maart 2010 is via www.gemeentehulst.nl ook
live te beluisteren.
Wanneer u meer informatie wilt over de raadsvergadering of wanneer u
gebruik wilt maken van het spreekrecht tijdens de raadsvergadering,
kunt u zich melden bij de raadsgriffier, drs. Dirk van Bunder, op tel.
0114-389123 of gemeenteraad@gemeentehulst.nl
---
Gemeente Hulst stafafdeling - Communicatie
Cindy van Driessche
Tel : 0114-389137
Fax : 0114-314627
Email: communicatie@gemeentehulst.nl