Vodafone lanceert geïntegreerde communicatieoplossing

25/03/2010 11:58

Vodafone Libertel NV

Vodafone kondigt vandaag Vodafone OneVoice aan, een geïntegreerde totaaloplossing voor vaste- en mobiele telefonie voor zakelijke gebruikers. Met deze vast-mobiele telefonieoplossing kunnen klanten tegen een vast bedrag per maand vast en mobiel belverkeer tussen collega's onderling afkopen. Medewerkers zijn zowel via hun vaste als mobiele nummer bereikbaar, ongeacht waar ze zich bevinden. De mobiele abonnementen bieden ook de mogelijkheid tot functionaliteiten die bij een vaste telefoon behoren, zoals conference calling, doorverbinden, terugbellen bij bezet en bellen met korte interne nummers naar vast. Vodafone OneVoice is vanaf 1 april 2010 beschikbaar.

Jeroen Hoencamp, Directeur Zakelijke Markt, Vodafone Nederland: "Door het integreren van spraak en data en vaste en mobiele diensten, kunnen organisaties en medewerkers efficiënter samenwerken. Er is één telefonienetwerk, waarmee zij onderling kunnen bellen. Dit levert overzicht in beheer en bespaart kosten op onderling belverkeer. Onze klant krijgt één contract, één factuur en één contactpunt voor hun totale communicatiebehoefte."

Ter ondersteuning van Vodafone OneVoice is vandaag de 'Integrated Communications' campagne van start gegaan, om bedrijven te wijzen op de geïntegreerde communicatieoplossingen van Vodafone, zie voor meer informatie: www.vodafone.nl/integrated

Over Vodafone Libertel B.V.:

Vodafone is een van de grootste mobiele communicatiebedrijven in Nederland en maakt deel uit van Vodafone Group, het grootste internationale mobiele telecommunicatiebedrijf ter wereld met deelnemingen in het aandelenkapitaal van mobiele operators in 31 landen, verspreid over vijf continenten alsmede partnernetwerken in circa 40 landen. Per 30 september 2009 heeft Vodafone proportioneel ruim 323 miljoen klanten wereldwijd. Voor meer informatie, ga naar www.vodafone.com.





http://www.vodafone.nl/integrated