Project Gemeente Westland


Get Inspired lunch was een succes

Publicatiedatum: 26-03-2010

Stichting Imago Westland heeft op dinsdag 23 maart op de Priva campus een inspiratielunch voor 85 marketing- en communicatiespecialisten uit het Westlandse bedrijfsleven georganiseerd. Meiny Prins, directeur van Priva en bestuurslid Stichting Imago Westland, vertelde op inspirerende wijze wat het label 'inspired by Westland' inhoudt en hoe bedrijven het label kunnen inzetten in hun eigen organisatie en wat hen dat oplevert.

Ambassadeur
Meiny Prins, directeur van Priva en lid van het stichtingsbestuur Imago Westland, heette iedereen welkom en gaf een toelichting over het project en de campagne. Steeds meer bedrijven en initiatieven passen het kwaliteitslabel toe: Priva, Valstar Holland, de Winter Logistics, Varend Corso, Streekpromotie Westland, Bach Westland, kinderopvangorganisatie Stichting Kwest en Van Geest Reclame. Eigenaar van dit bedrijf, Niels van Geest, was vorig jaar de eerste die het logo toepaste door enkele dagen na de lancering de bedrijfsauto om te bouwen tot een Inspired by Westland-auto. Daarom werd aan Niels het eerste exemplaar van het partnerplan overhandigd. Partner worden kan vanaf EUR 1.000,- (het bronzen partnerschap) tot een bedrag van EUR 10.000 (het platina partnerschap). Uiteraard krijgen organisaties daar een groot aantal voordelen voor terug. Niet commerciële organisaties kunnen ambassadeur worden voor een bedrag van EUR 1,-.

Westland inspiratie-award
Bedrijven die partner zijn van imago Westland maken kans op de Westland inspiratie-award. Alle organisaties die in 2010 het Westland-label het meest doeltreffend, origineel en zichtbaar inzetten maken kans op deze award. Alle inwoners uit Westland kunnen in november op alle kandidaten hun stem uitbrengen en een deskundige jury kiest uiteindelijk de winnaar. Deze jury bestaat uit: Meiny Prins, Paul Thoen (Het Hele Westland), Wim Smit (Rabobank/WOS), Lars Boellaard (Westland Partners) en de organisatie is nog op zoek naar een jurylid buiten Westland.

Wil Michels, schrijver van o.a. de bestseller Handboek Communicatie en Brand-id, sloot het officiële gedeelte af met een interactieve lezing over merkidentiteit, creatief merkdenken en het toepassen van nieuwe media. De sessie werd afgesloten met een netwerklunch waar alle communicatiespecialisten met elkaar konden bomen over het inzetten van het label in hun eigen organisatie.