Project Gemeente Westland
Get Inspired lunch was een succes
Publicatiedatum: 26-03-2010
Stichting Imago Westland heeft op dinsdag 23 maart op de Priva campus
een inspiratielunch voor 85 marketing- en communicatiespecialisten uit
het Westlandse bedrijfsleven georganiseerd. Meiny Prins, directeur van
Priva en bestuurslid Stichting Imago Westland, vertelde op
inspirerende wijze wat het label 'inspired by Westland' inhoudt en hoe
bedrijven het label kunnen inzetten in hun eigen organisatie en wat
hen dat oplevert.
Ambassadeur
Meiny Prins, directeur van Priva en lid van het stichtingsbestuur
Imago Westland, heette iedereen welkom en gaf een toelichting over het
project en de campagne. Steeds meer bedrijven en initiatieven passen
het kwaliteitslabel toe: Priva, Valstar Holland, de Winter Logistics,
Varend Corso, Streekpromotie Westland, Bach Westland,
kinderopvangorganisatie Stichting Kwest en Van Geest Reclame. Eigenaar
van dit bedrijf, Niels van Geest, was vorig jaar de eerste die het
logo toepaste door enkele dagen na de lancering de bedrijfsauto om te
bouwen tot een Inspired by Westland-auto. Daarom werd aan Niels het
eerste exemplaar van het partnerplan overhandigd. Partner worden kan
vanaf EUR 1.000,- (het bronzen partnerschap) tot een bedrag van EUR
10.000 (het platina partnerschap). Uiteraard krijgen organisaties daar
een groot aantal voordelen voor terug. Niet commerciële organisaties
kunnen ambassadeur worden voor een bedrag van EUR 1,-.
Westland inspiratie-award
Bedrijven die partner zijn van imago Westland maken kans op de
Westland inspiratie-award. Alle organisaties die in 2010 het
Westland-label het meest doeltreffend, origineel en zichtbaar inzetten
maken kans op deze award. Alle inwoners uit Westland kunnen in
november op alle kandidaten hun stem uitbrengen en een deskundige jury
kiest uiteindelijk de winnaar. Deze jury bestaat uit: Meiny Prins,
Paul Thoen (Het Hele Westland), Wim Smit (Rabobank/WOS), Lars
Boellaard (Westland Partners) en de organisatie is nog op zoek naar
een jurylid buiten Westland.
Wil Michels, schrijver van o.a. de bestseller Handboek Communicatie en
Brand-id, sloot het officiële gedeelte af met een interactieve lezing
over merkidentiteit, creatief merkdenken en het toepassen van nieuwe
media. De sessie werd afgesloten met een netwerklunch waar alle
communicatiespecialisten met elkaar konden bomen over het inzetten van
het label in hun eigen organisatie.