Ingezonden persbericht


26 maart 2010:

Persbericht:

BoekVandaag.nl wint publieksprijs Thuiswinkel Award 2010

Nieuwegein, 26 maart 2010 ||| BoekVandaag.nl, de online aanbieder van een dagelijks wisselende en unieke reisaanbieding, ontving gisteren de publieksprijs in de categorie 'Reizen & vrije tijd - klein' van de Thuiswinkel Awards 2010.

RED Online Marketing B.V., de organisatie achter BoekVandaag.nl, is zeer trots op de prijs. Roy Platje, medeoprichter en directeur: "Binnen het eerste bestaansjaar van BoekVandaag.nl een publieksprijs in de wacht slepen is een enorme kroon op ons werk. Dit stelt ons in de gelegenheid om de consument nog mooiere aanbiedingen en onze partners veel boekingen te bieden."

BoekVandaag.nl streed in de eindstrijd binnen de categorie 'Reizen & vrije tijd - klein' tegen VindEenReis.nl, eveneens een website van RED Online Marketing B.V. "Voor ons als bedrijf was het een spannende eindrace om te horen welke van onze twee producten zou winnen", legt Roy Platje uit. "Het feit dat beide sites genomineerd waren binnen een jaar na de oprichting, ervaren we als een enorm compliment van de bezoekers."

Dagelijks brengt BoekVandaag.nl een aanbieding op het gebied van reizen of vrijetijdsbesteding. Hierbij ambieert de website aanbiedingen te selecteren die op één of meerdere manieren uniek zijn en een concurrerende prijs hebben. Middels een nieuwsbrief worden de leden op de hoogte gebracht van de reizen die variëren van een weekend Disneyland Paris tot een rondreis van drie weken door China.

Middels grote Zoekmachine Marketing Campagnes timmerde RED Online Marketing al een tijdje aan de weg. Sinds tien maanden biedt zij touroperators en adverteerders in de reisbranche middels BoekVandaag.nl de mogelijkheid om tegen lage kosten ondersteuning in te kopen voor de verkoop van reizen. De performance based dienstverlening van BoekVandaag.nl blijkt een succesvolle formule te zijn om overcapaciteit weg te werken en laatste plaatsen te vullen.