Tevredenheidsonderzoek afvalinzameling
De Bestuurscommissie Afvalinzameling organiseert de inzameling van
huishoudelijk afval in het Land van Cuijk en Boekel. Graag horen wij
van u of u tevreden bent met de manier waarop dat gebeurt. Eind maart
krijgt een deel van de huishoudens een vragenlijst toegestuurd. In
totaal worden zoân 3000 vragenlijsten verzonden. Op basis van de
resultaten van dit onderzoek kunnen wij de afvalinzameling verder
verbeteren.
Â
Het tevredenheidsonderzoek maakt deel uit van een
optimalisatieonderzoek naar de afvalinzameling in het Land van Cuijk
en Boekel. Dit onderzoek wordt eenmaal in de vier jaar uitgevoerd.
Â
Uw mening telt!
Wanneer u een vragenlijst krijgt thuis gestuurd, verzoeken wij u
vriendelijk deze in te vullen en terug te sturen. De vragenlijsten
worden naar willekeurige adressen in het Land van Cuijk en Boekel
verzonden. Uw medewerking is van groot belang! Op basis van de
resultaten die voortkomen uit de ingevulde vragenlijsten zullen wij de
afvalinzameling verder verbeteren. Het invullen van de vragenlijst
duurt ongeveer 10 minuten. U blijft uiteraard anoniem.
Â
Resultaten
De gegevens worden zorgvuldig verwerkt en geanalyseerd. Op basis
hiervan worden conclusies geformuleerd en aanbevelingen gedaan omtrent
de verbetering van de afvalinzameling. Deze worden aan het eind van
dit jaar voorgelegd aan de gemeenteraden. Vervolgens worden in 2011
nieuwe bestekken opgesteld die als basis dienen voor nieuwe
afvalovereenkomsten die per 1 januari 2012 ingaan.
Â
Meer informatie
Kijk op www.afval.rmb.nl. U kunt ook bellen met de Afvalinfolijn:
0485-338352.