Gemeente Grave

Tevredenheidsonderzoek afvalinzameling


De Bestuurscommissie Afvalinzameling organiseert de inzameling van huishoudelijk afval in het Land van Cuijk en Boekel. Graag horen wij van u of u tevreden bent met de manier waarop dat gebeurt. Eind maart krijgt een deel van de huishoudens een vragenlijst toegestuurd. In totaal worden zoân 3000 vragenlijsten verzonden. Op basis van de resultaten van dit onderzoek kunnen wij de afvalinzameling verder verbeteren.

Â

Het tevredenheidsonderzoek maakt deel uit van een optimalisatieonderzoek naar de afvalinzameling in het Land van Cuijk en Boekel. Dit onderzoek wordt eenmaal in de vier jaar uitgevoerd.

Â

Uw mening telt!

Wanneer u een vragenlijst krijgt thuis gestuurd, verzoeken wij u vriendelijk deze in te vullen en terug te sturen. De vragenlijsten worden naar willekeurige adressen in het Land van Cuijk en Boekel verzonden. Uw medewerking is van groot belang! Op basis van de resultaten die voortkomen uit de ingevulde vragenlijsten zullen wij de afvalinzameling verder verbeteren. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 10 minuten. U blijft uiteraard anoniem.

Â

Resultaten

De gegevens worden zorgvuldig verwerkt en geanalyseerd. Op basis hiervan worden conclusies geformuleerd en aanbevelingen gedaan omtrent de verbetering van de afvalinzameling. Deze worden aan het eind van dit jaar voorgelegd aan de gemeenteraden. Vervolgens worden in 2011 nieuwe bestekken opgesteld die als basis dienen voor nieuwe afvalovereenkomsten die per 1 januari 2012 ingaan.

Â

Meer informatie

Kijk op www.afval.rmb.nl. U kunt ook bellen met de Afvalinfolijn: 0485-338352.