DHV kiest voor CRM van CTB


EDE, 20100330 -- Advies- en ingenieursbureau DHV uit Amersfoort tekent contract voor aanschaf CTB CRM en kiest hiermee voor Microsoft Dynamics CRM. DHV verwacht met deze keuze haar relatiebeheer te versterken en sneller inzicht te krijgen in marktopportunities. "Het Microsoft CRM platform leent zich er uitstekend voor om ons relatiebeheer te ontsluiten via de Office Suite. Hierdoor is CRM gebruiksvriendelijk en toegankelijk voor al onze medewerkers," aldus Sytze Koopmans, CIO bij DHV. "Verder is de ruimschoots aanwezige marktkennis van CTB voor ons een belangrijke beslissingsfactor geweest."

CTB CRM levert DHV een relatiebeheersysteem, gebaseerd op Microsoft Dynamics CRM. CTB CRM vult de basissoftware aan met eigen add-ons. Hiermee verkrijgen organisaties inzicht in marketing- en verkoopresultaten met behulp van dashboards en workflows. Het is een aanvulling op en biedt ondersteuning aan belangrijke processen als verkoop en projectbeheer.

CTB CRM ziet deze contractondertekening als een belangrijke stap in de richting van een langdurige samenwerking met DHV. In eerste instantie is de scope gericht op Nederland, met de intentie dit verder uit te rollen in Europa en Azië

Over DHV
DHV is een toonaangevend internationaal advies- en ingenieursbureau dat diensten verleent en innovatieve oplossingen aanbiedt op het gebied van mobiliteit, bouw & industrie, gebiedsontwikkeling, milieu & duurzaamheid en water. DHV, met het hoofdkantoor in Nederland, maakt deel uit van de DHV Groep met een netwerk van 70 kantoren wereldwijd. De DHV Groep heeft ca. 5.500 medewerkers en realiseerde in 2009 een netto-omzet van ¤ 481 miljoen. Zie www.dhv.nl voor meer informatie.

Over CTB CRM
CTB CRM is onderdeel van CTB, een organisatie bestaande uit 5 werkmaatschappijen met in totaal 230 medewerkers en een omzet van 29 miljoen euro per jaar. Meer dan 15 jaar ervaring met CRM, focus en kennis van projectmatig werkende bedrijven in de zakelijke dienstverlening en bouw zijn de onderscheidende factoren waarmee CTB CRM organisaties ondersteunt om van een passief naar een actief klantbeleid te gaan. Door haar kennis en toepassing van de nieuwste technologieën kan CTB het rendement van de bedrijfsvoering bij haar klanten positief kan beïnvloeden.





Ingezonden persbericht