Persbericht

Intelligent Service Automation richt zich op hybride model
~ UC4 Software's nieuwe corporate identity ondersteunt verschuiving binnen automatisering ~

31 maart 2010 - Klantbehoeftes op het gebied van automatisering zijn verschoven van time-based naar event-based. Klanten willen hun workload en processen kunnen voorspellen en beheren, ongeacht waar deze processen plaatsvinden. Zij willen er zeker van zijn dat een proces zonder onderbrekingen verloopt. Opkomende computing-modellen zoals cloud computing, vereisen geavanceerdere automatiseringsoplossingen. Intelligent Service Automation van UC4 brengt 'sense-and-respond'-mogelijkheden die het modelleren en beheren van processen faciliteren. Ook maakt Intelligent Service Automation het mogelijk automatisering uit te breiden naar virtuele of cloud computing-omgevingen.

"Het is tijd om automatisering te heroverwegen. Klanten hebben behoefte aan meer dan job scheduling en omdat ondernemingen steeds meer met cloud computing werken, zal intelligent service automation het antwoord zijn", aldus Fred Kohout, Chief Marketing Officer bij UC4 Software. "Onze nieuwe corporate identity omvat onze innovativiteit, onze focus en onze overtuiging dat automatisering een centrale rol gaat spelen in de adoptie van cloud computing."

UC4's nieuwe website biedt een dynamische online ervaring voor zowel klanten, partners en de industrie. Vanwege het internationale klantenbestand bevat de site content in meerdere talen, waaronder Duits, Spaans, Nederlands, Frans, Portugees en Russisch.

Meer informatie over Intelligent Service Automation en UC4 V8, het automatiseringsplatform van UC4, is beschikbaar op http://www.uc4.com/nl

(217 woorden)