Ingezonden persbericht


Persbericht

Zeeman boxers-campagne ontvangt Positive Young Media Award 2010

Amsterdam, 30-03-2010. De campagne voor Zeeman boxers is de winnaar van Positive Young Media Award 2010. De prijs wordt ieder jaar uitgereikt door de Nationale Academie voor Media & Maatschappij, waarin stichting De Kinderconsument en Media Rakkers participeren. De prijs beloont creatieve initiatieven die zorgen voor nieuwe positieve rolmodellen voor jeugd. Vorig jaar ontving zangeres Esther Groenenberg de prijs voor haar YouTube clip en song 'Oh Meisje'. Dit jaar wordt de boxers-campagne van Zeeman beloond. De campagne (met als product de boxers voor jongens/mannen en later ook de hipsters voor meiden/vrouwen) is een alternatief voor de onder jeugd populaire boxers-merken, die niet voor elk gezin te betalen zijn. Met een vette knipoog naar deze dure boxermerken ontwikkelde Zeeman haar eigen product, dat niet alleen financieel laagdrempelig is maar ook met de campagne een tegentrend inzet. Wie de boxer ontving kreeg een bijbehorend kaartje met de aanmoediging: 'Draag deze boxer met trots!'.

De Award wordt uitgereikt op het aanstaande landelijke Nationale MediaCoach Congres, waar honderden opgeleide Nationaal MediaCoaches tezamen komen voor deskundigheidsbevordering en expertise-uitwisseling. De Positive Young Media Award wordt aan Wilma Veldman (directeur inkoop Zeeman) uitgereikt door Henk Kasbergen, voorzitter van de internationale stichting Stop Kindermisbruik.


· Prijsuitreiking: woensdag 31 maart a.s., 17.30 - 18.00 uur
· Locatie: congrescentrum De Reehorst te Ede
· Informatie en interviews: Nationale Academie voor Media & Maatschappij, Bamber Delver (gsm 06 - 25 440 050) of Liesbeth Hop (gsm 06- 55 867 698)
· Zeeman, Jacques van der Bom (manager Marketing & Communicatie), tel. 0172 - 482 279

Zie verder: www.mediaenmaatschappij.nl

---


Noot voor redacties



Ingezonden persbericht