Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

De Hypotheekshop in nieuw jasje

Nieuwe winkelsigning blikvanger in Nederlands straatbeeld

Huizen, 31 maart 2010 - De Hypotheekshop heeft gekozen voor een nieuwe winkelsigning. Deze signing wordt momenteel landelijk uitgerold. De gevels sieren het straatbeeld met nieuwe lichtbalken en banieren in het oranje en wit. Bij 25 Hypotheekshops is de nieuwe signing nu in uitvoering en de rest van de 180 vestigingen volgt snel.

Samen met P&M Signing en reclamebureau Kamer met Uitzicht (KMU) ontwikkelde De Hypotheekshop de nieuwe signing voor alle vestigingen. Met nieuw ontwikkelde lichtbakken, oranje muren, gevelbanieren, LED-verlichte posterlijsten en nieuwe displays zijn De Hypotheekshops een opvallende verschijning in het straatbeeld. Met de duidelijke en frisse uitstraling onderstreept de organisatie de moderne, eigentijdse formule waar de klant echt centraal staat.

Spontane binnenloop
Patrick Nelissen, manager franchise & formule: 'Fris, transparant en open. Dat zijn de eerste reacties die wij van de klanten en consumenten van onze eerste vestiging met de nieuwe signing in Hoogeveen vernemen. Deze Hypotheekshop-vestiging heeft in januari als eerste de signing toegepast en merkt nu al de positieve gevolgen. Je merkt bijvoorbeeld dat door de open en transparante uitstraling van de shop passerend publiek sneller binnen loopt. Die openheid en duidelijkheid past precies bij de huidige positionering van De Hypotheekshop.'

De Hypotheekshop
De Hypotheekshop is met circa 180 vestigingen de grootste hypotheekadviesketen in Nederland, waar iedereen terecht kan voor een duidelijk verhaal over hypotheken, pensioenen en verzekeringen. Voor nu én voor de toekomst. De Hypotheekshop geeft ongekleurd advies en is niet gebonden aan een bank, verzekeringsmaatschappij of andere financiële instelling.

Noot voor de redactie,