Ingezonden persbericht


Persbericht

Vier nieuwe sponsors voor Festival Classique
Den Haag, 31 maart

Festival Classique, het jaarlijkse Haagse klassieke muziek festival, heeft vier nieuwe sponsors aan zich weten te binden. Het evenement weet zich dit jaar gesteund door de bedrijven AEGON, KPN, Shell en TNT Post, alle vier gevestigd in Den Haag. Zij voegen zich bij Koninklijke BAM Groep, die het festival de afgelopen twee jaar ook al steunde. Festival Classique, dat dit jaar voor de vierde keer plaatsvindt, voelt zich bijzonder gesterkt door deze nieuwe partnerships in de stad.

Festival Classique is zeer verheugd met het sponsorschap van de vier grote partijen. Stef Collignon, festivaldirecteur: 'Door de steun van deze Haagse bedrijven kan het festival blijven groeien. In 2011 maken we ons op voor ons eerste lustrum. Met dit sponsorschap komt ook die mijlpaal een stuk dichterbij'.

De vierde editie van Festival Classique vindt dit jaar plaats van 18 tot en met 20 juni. Het driedaagse festival richt zich nadrukkelijk op een breed publiek. Klassieke muziek uit alle genres wordt uitgevoerd op de Hofvijver, in musea, kerken en andere locaties in de Haagse binnenstad. Op het Plein worden workshops en gratis concerten gegeven. De programmering van 2010 wordt op 8 april bekendgemaakt; de kaartverkoop start op 13 april.


---



Ingezonden persbericht