Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Infor komt met verbeterde versie van CRM Epiphany

39 nieuwe features verbeteren outbound- en e-mailmarketingcampagnes

Barneveld, 31 maart 2010 - Infor kondigt vandaag een verbeterde versie aan van zijn Customer Relationship Management oplossing, Infor CRM Epiphany Outbound Marketing. De nieuwste versie bevat meer dan 39 functieverbeteringen om de klantrelaties te optimaliseren door het integreren van marketing, sales en service. De verbeteringen zijn mede tot stand gekomen dankzij een panel met dertien klanten waaronder Pier 1.


* Infor CRM Epiphany is een toonaangevende oplossing die bedrijven helpt hun campagnes af te stemmen op voorkeuren van de klant en marketing integreert met alle inbound en outbound kanalen. Daarnaast verhoogt het de salesproductiviteit, is het beheer efficiënter en kunnen contactcenters worden omgezet in profit centers.
* De laatste versie van Infor CRM Epiphany Outbound Marketing bevat External Data Access, waardoor gebruikers real-time campagne kunnen voeren en meer flexibiliteit hebben in het opzetten van campagnes.
* Verbeterde outbound marketingfunctionaliteiten zorgen voor beter hergebruik van informatie en verhogen de snelheid en flexibiliteit waardoor marketeers de mogelijkheid hebben campagnes sneller te creëren en uit te voeren.
* Nieuwe functionaliteiten voor e-mailmarketing verbeteren flexibiliteit en personalisatie waardoor marketeers in staat zijn geavanceerde en relevante e-mailcampagnes op te zetten.

'Pier 1 gebruikte al jaren met success Infor CRM Epiphany voor zijn outbound marketingcampagnes, maar de wereld van marketingcampagnes verandert in snel tempo', zegt Brian Murphy, Customer Database Manager bij Pier 1. 'Infor is zijn belofte nagekomen en voorziet ons van uitstekende klantenservice door ons te betrekken bij de ontwikkeling en het verbeteren van de oplossing zodat het voldoet aan onze groeiende marketingbehoeften.'

'De nieuwe versie van Infor CRM Epiphany Outbound Marketing met External Data Access stelt marketeers in staat van elke plek in de organisatie informatie te vergaren, op te nemen en aan te passen aan de van toepassing zijnde beperkingen', zegt Jackie Palmer, senior product manager CRM bij Infor. 'Bovendien zorgt de eenvoudige implementatie voor een snellere return on investment (ROI) en een lagere total cost of ownership (TCO).'

Meer informatie
§ Infor CRM Epiphany website - www.infor.com/product_summary/crm/epiphany/ § Webcasts - www.infor.com/company/webcasts/crmarchive/ § Online demo's
­ Infor CRM Epiphany Outbound Marketing - http://www.infor.com/content/demos/15320/ ­ Infor CRM Epiphany Interaction Advisor - http://www.infor.com/company/solutiondemos/solutiondemos-crm/22172/ § Podcasts - http://www.infor.com/crm-podcast/
§ Whitepapers - http://sn.im/infor_crm_whitepapers

Infor biedt ruim 70.000 klanten een betere, meer op samenwerking gerichte relatie met hun leverancier van business software. De software van Infor kan eenvoudig worden verkregen, is makkelijk te implementeren en het beheer is ongecompliceerd. Het is gemaakt voor evolutie, niet voor revolutie. Kijk voor meer informatie op: http://nl.infor.com/.