Ingezonden persbericht


PERSBERICHT
6 april 2010

Vierde AMMA Award nominatie op rij voor JCDecaux

Stadsmeubilaironderneming JCDecaux is voor de vierde keer genomineerd voor een AMMA Award in de categorie 'Beste media-exploitant'. Het bedrijf wist deze prestigieuze titel al twee keer te winnen. Volgens commercieel directeur Bart de Vries blijkt uit de nominatie dat niet alleen collega's en vakspecialisten JCDecaux hoog hebben zitten, maar dat ook klanten de inspanningen blijvend waarderen. De uitreiking van de AMMA Awards is op 20 mei.

De AMMA Awards worden gezien als de Oscars van de mediawereld. Vorig jaar was JCDecaux ook genomineerd. Toen ging de prijs voor 'Beste media-exploitant' naar Radio 538.

Commercieel Directeur Bart de Vries: "Je zou het bijna gewoon gaan vinden dat wij hiervoor genomineerd worden, maar dat is het echt niet. Er zijn namelijk zoveel mediabedrijven dat één keer genomineerd worden, laat staan winnen, al bijzonder is. Dat we ons opnieuw positief onderscheiden in het extreem moeilijke jaar 2009 maakt het extra bijzonder. Dat geeft aan dat wij ook onder extreme druk zijn blijven doen waar we goed in zijn, wat klanten van ons verwachten en waarom ze ons waarderen."

(einde bericht)

Trefwoorden
JCDecaux, bedrijfsinformatie, stadsmeubilair, buitenreclame, reclame, award, AMMA Award

Hyperlinks
JCDecaux: http://jcdecaux.nl
Persruimte JCDecaux: http://jcdecaux.nl/overjcdecaux_nieuws.html