Ingezonden persbericht


-----------------------------------PERSBERICHT-------------------------------------

Kreuze officieel Partner in het Vodafone Business Network

6 april 2010, Maastricht-Airport

Per 1 april 2010 mag Kreuze zich officieel Partner noemen van het Vodafone Business Netwerk; het nieuwe partnerprogramma en kwaliteitskeurmerk voor de MKB markt. Op dit moment maken slechts 17 partners verspreid over heel Nederland onderdeel uit van het selecte Vodafone Business Network.

Kwaliteitskeurmerk
"Vodafone Business Network wordt een kwaliteitskeurmerk dat partners moeten verdienen. Door de strenge certificeringprocedure wordt de kwaliteit van de dienstverlening verder verhoogd en ontvangen klanten de best mogelijke service op het gebied van totale communicatieoplossingen via de Business Partners, waaronder Kreuze", aldus Vodafone.

Mee in de Convergentieslag
Kreuze ziet haar keuze voor het Vodafone Businesswerk Network als een mogelijkheid om mee te kunnen bewegen met de ontwikkelingen in het portfolio van Vodafone en het partnership verder uit te diepen. Noël Luijten, directeur Kreuze, omschrijft zijn beweegredenen als volgt: "Vodafone loopt wat productontwikkeling betreft voorop ten opzichte van de andere providers. Vodafone heeft als eerste in de markt ook geluisterd naar de terugkoppeling van haar partners en is bereid een grote stap verder te gaan dan de concurrentie. In het nieuwe Vodafone Business Network zijn wij gezamenlijk in staat om verder te ontwikkelen in de convergentieslag tussen vast, mobiel, spraak en data waar de markt op dit moment om vraagt".

Dichter bij de klant
Met de intensivering van de samenwerking verwachten Kreuze en Vodafone een verhoogde klanttevredenheid te creëren. Voor de klanten van Kreuze en Vodafone betekent de verbrede samenwerking dat er nog meer lokale marktkennis en brede productkennis in huis wordt gehaald waardoor de oplossingen nóg beter aansluiten bij de specifieke situatie van de klant. Daarnaast zet Vodafone met de komst van het Vodafone Business Network twee keer per jaar een klanttevredenheid onderzoek in, zodat meetbaar wordt of partners ook daadwerkelijk voldoen aan de wensen van de klant. Zo denken Vodafone en Kreuze voor ieder type communicatievraagstuk een juiste oplossing neer te kunnen leggen.



Ingezonden persbericht