Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Florius introduceert Orius

Amersfoort, 6 april 2010 - Hypotheekverstrekker Florius introduceert vandaag Orius, het luisterend oor van Florius. Orius is een karakter dat geluiden in de financiële markt opvangt. Geluiden van consumenten en hypotheekadviseurs. Deze geluiden vertaalt Florius in concrete producten en concepten. Paul van der Meijs, directeur van Florius: 'In deze tijd is het belangrijker dan ooit om te luisteren naar de behoeften van consumenten en hypotheekadviseurs en om er concreet invulling aan te geven. Daarom introduceren we Orius, het luisterend oor van Florius.'

Orius kan niet praten, maar wel heel goed luisteren. Zo luistert Orius naar mensen die een hypotheek willen afsluiten. Overdag, als iedereen het kan horen. Maar ook 's avonds, als ze in bed liggen te woelen en weifelen. Handig, zo'n luisterend oor. Ook voor de wensen van hypotheekadviseurs. Zo kan Florius alle wensen op de juiste manier vertalen.

Florius werkt doorlopend aan het tot stand brengen en houden van een succesvol partnership. Concrete toegevoegde waarde bieden is de belofte. Deze toegevoegde waarde moet leiden tot wederkerige kwaliteit, een goed advies aan de klant en uiteindelijk een lange termijn relatie met de adviseur en de eindklant.

Over Florius
Florius speelt een prominente rol op de markt voor hypotheken en financiële producten die via het intermediaire kanaal worden aangeboden. Florius is een handelsnaam van ABN AMRO Hypotheken Groep B.V.. ABN AMRO Hypotheken Groep is een 100% dochter van ABN AMRO Bank N.V. Naast hypotheken biedt Florius ook andere woongerelateerde financiële producten.

Noot voor de redactie,