Ingezonden persbericht



---


PERSBERICHT

Vianen, 6 april 2010

ECI Nederland vraagt heel Nederland als testpanel voor commercial

ECI NEDERLAND WERKT SAMEN MET JONGE FILMMAKERS

ECI Nederland heeft jonge filmmakers, in samenwerking met platform 'Brandfighters', gevraagd in een korte commercial het nieuwe ECI transparant en helder te verwoorden, en daarmee oude denkbeelden en misverstanden omtrent het merk ECI weg te nemen. De aanbieder van boeken, muziek en DVD's heeft, met succes, meer dan 50 inzendingen ontvangen waarna nu de zes beste online te zien zijn. Als testpanel wordt de Nederlandse consument opgeroepen om voor half april op www.eci.nl hun voorkeur uit te spreken voor de video die het best de nieuwe koers van ECI onderstreept.

ECI Nederland is sinds de overname door Clearwood eind 2008 een nieuwe weg ingeslagen. Het concept is veranderd en nauw contact met de hedendaagse consument is leading middels diverse communicatievormen en -middelen. De samenwerking met platform 'Brandfighters' is hier een voorbeeld van. Dit platform koppelt jonge, talentvolle filmmakers aan merken die een verrassende invalshoek wensen.

Hubert de Koning, directeur ECI Nederland: "We vinden het belangrijk om te luisteren naar wat consumenten van ons vinden en hoe ze over ons denken. Het platform 'Brandfighters' biedt ons de mogelijkheid om vanuit een andere invalshoek ideeën te ontwikkelen. Dat heeft geresulteerd in een frisse kijk op zaken en waar we hopelijk veel feedback krijgen voor ons toekomstige communicatie- en marketingbeleid."

De winnaar van de 'videocontest' ontvangt een geldprijs en alle stemmende consumenten maken kans op een prijzenpakket.

Stemmen kan tot en met 15 april 2010 op www.eci.nl

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Noot voor de redactie:

ECI BV is in Nederland en Vlaanderen de één na grootste aanbieder van boeken, muziek en DVD's aan consumenten. De brede multichannel aanpak, de expertise in het selecteren van de juiste content én de moderne databasetechnieken onderscheiden ECI van andere aanbieders. ECI heeft voor Nederland en België een aparte marktbenadering.

Onder de activiteiten van ECI BV vallen op dit moment de boekenclub ECI, uitgeverij The House of Books, en internetboekhandel COSMOX

Voor meer informatie over Brandfighters, zie www.brandfighters.nl

Noot voor redacties



Ingezonden persbericht