LiveCom benoemt CCO


Chief Customer Officer is verantwoordelijk voor marketing en productontwikkeling

AMSTERDAM, 20100406 -- LiveCom, specialist in klantcontactsoftware en online conversieoplossingen, heeft Erwin van Asselt aangesteld als Chief Customer Officer (CCO). Van Asselt zet zich sinds 1 maart in voor de uitwerking van LiveComs nieuwe productpropositie, en dan met name voor de integratie van sociale media binnen de LiveCom 5G producten.

Erwin van Asselt (40) heeft ruim 10 jaar ervaring op het snijvlak van marketing, communicatie en nieuwe media. `Ik ben altijd verantwoordelijk geweest voor het innoveren van klantbedieningsconcepten in veranderende markten, dé manier om een bedrijf sterker, sympathieker en waardevoller te maken.' Van Asselt zette zich in voor bedrijven binnen het bank- en verzekeringswezen, zoals Agis Zorgverzekeringen en SNS Bank. Daarna trad hij op als consultant.

Binnen LiveCom is Van Asselt sinds 1 maart verantwoordelijk voor marketing, langetermijndoelstellingen en productontwikkeling. Hij zal ervoor zorgen dat sociale media een volwaardig, geïntegreerd klantcontactkanaal worden binnen de LiveCom 5G productsuite. `De vernieuwingsdrang van LiveCom bevalt me zeer,' aldus Van Asselt. `Het is een jong bedrijf, maar heeft een geweldige slagkracht. Ik zal mij met plezier hard maken om talrijke doelstellingen op het terrein van online engagement te versterken.'

`LiveCom zit in een overgangsfase en wordt langzaam maar zeker een echte wereldspeler,' zegt Floris van der Veen, CEO van LiveCom. `De relatie met onze klanten wordt intensiever dan ooit, en Erwin stelt ons in staat meer te investeren in de wensen van onze klanten. We kunnen dus wel stellen dat niet alleen LiveCom zeer verheugd is met Erwins toetreding tot het Management Team; ook onze klanten zullen binnenkort notitie nemen van zijn komst.'

Over LiveCom
Het Amsterdamse internetbedrijf LiveCom, opgericht in 2003, is marktleider in de Benelux op het gebied van (klant)contactsoftware en online conversieoplossingen. De producten van LiveCom stellen organisaties als AEGON, CZ, Gemeente Amsterdam, Lindorff, OHRA en wehkamp.nl in staat hun klanten efficiënter te helpen en hun kosten te besparen. Op www.livecom.net vindt u meer informatie.

LiveCom