Ingezonden persbericht


Chet Borucki nieuwe hoogleraar TiasNimbas

essor Chet Borucki is benoemd tot hoogleraar Strategy and Organisational Change bij TiasNimbas Business School. Daarnaast wordt hij als Associate Dean verantwoordelijk voor de MBA-programma's. "We kunnen er niet onderuit dat er grote veranderingen gaande zijn in deze uitdagende tijden. Veranderingen die elke manager en ondernemer raken. Met de aanstelling van professor Chet Borucki hebben we een expert binnengehaald die onze studenten kan inspireren om de juiste keuzes te maken", aldus Ramon O'Callaghan, Dean van TiasNimbas.

Geen oude wijn in nieuwe zakken
O'Callaghan: "Veranderprocessen, die op dit moment absoluut onvermijdelijk zijn, dienen gepaard te gaan met transformatiegericht leidinggeven en een verandering in het bewustzijn van de medewerkers. Geen oude wijn in nieuwe zakken dus. Gezien de ervaring die professor Borucki wereldwijd heeft opgedaan in dit veld, zien wij zijn aanstelling als een mooie aanvulling op de experts die wij als business school al in huis hebben."

Praktische relevantie
"Het is een hele eer om gevraagd te worden voor deze uitdagende functie. Strategie en 'het nieuwe leiderschap' zijn kernthema's binnen TiasNimbas. Ik verheug me er dan ook zeer op om mijn bijdrage hieraan te leveren en studenten voor te bereiden op de veranderingen die zij hoe dan ook zullen tegenkomen", aldus Borucki.

Nevenfuncties
Naast zijn academisch werk en bestuursfuncties bij TiasNimbas is Borucki consultant, spreker en schrijver. Hij is gespecialiseerd in organisatiestructuren, strategieformulering, change management, kennismanagement, het psychologische klimaat in service omgevingen en trends in mobiel leiderschap.

Over TiasNimbas Business School
TiasNimbas Business School is de business school van de Universiteit van Tilburg en de Technische Universiteit Eindhoven. Op verscheidene (inter-)nationale locaties en in verschillende formats biedt de business school zowel MBA, DBA, Masters (MA/MSc) en Executive Master programma's als korter durende executive programma's. TiasNimbas ontwikkelt tevens bedrijfsspecifieke programma's voor hoogaangeschreven nationale en internationale organisaties. Het motto van de business school, 'Never Stop Asking', staat voor het ideaal van continu vragen en bevraagd worden. TiasNimbas ziet ontdekken en leren als levenslange processen voor succesvolle individuen, bedrijven en organisaties. www.tiasnimbas.edu


Noot voor redacties

-------


Ingezonden persbericht