Natasja Froger bouwt met kinderen in DIDI etalage aan Hotel Heppie

06/04/2010 16:33

Coltex Retail Group

NATASJA FROGER BOUWT SAMEN MET KINDEREN IN DIDI ETALAGE AAN HOTEL HEPPIE

DIDI steunt Stichting Heppie vanaf donderdag 8 april met verkoop speciale verjaardagscollectie

AMSTERDAM, 6 april 2010 - Natasja Froger heeft vandaag samen met enkele kinderen in de etalage van de DIDI winkel in Amsterdam het startschot gegeven voor de steun aan Stichting Heppie. DIDI heeft in het kader van haar 30ste verjaardag een speciale collectie ontwikkeld waarvan 10% gedoneerd wordt aan Stichting Heppie. Deze limited Heppie Birthday Collection, waarvan Natasja Froger het gezicht is, is vanaf donderdag 8 april in alle DIDI winkels in Nederland en België verkrijgbaar. Stichting Heppie kan met de opbrengst hiervan bouwen aan Hotel Heppie; een eigen accommodatie zodat kinderen die niet kunnen genieten van een normale, onbezorgde kindertijd toch een onbezorgde vakantie kunnen hebben.

Natasja en de kinderen beleefden vandaag een activiteit vol creativiteit en plezier, net zoals de activiteiten die Stichting Heppie organiseert voor de kinderen waar zij zich voor inzet. Samen plakten zij in de Kalverstraat in Amsterdam symbolisch de eerste stenen van het Hotel Heppie op de etalage van één van de 135 DIDI-winkels waar vanaf deze week de speciale collectie verkrijgbaar is. Een deel van de opbrengst van deze collectie komt ten goede aan Stichting Heppie en onder andere Hotel Heppie. In de etalage is vanaf dit moment al een foto te zien met Natasja Froger in een outfit uit de speciale collectie.

DIDI's Heppie Birthday Collection

In navolging van haar missie 'DIDI Cares' steunt DIDI in het kader van haar 30ste verjaardag in samenwerking met Natasja Froger Stichting Heppie. De speciale Heppie Birthday Collection bestaat uit 16 verschillende, bijzondere styles (in meerdere kleuren). De collectie is van luxe kwaliteit en bevat diverse kunststukken zoals o.a. een jurk waar een paar honderd meter band op geborduurd is. Mode met een knipoog naar de jaren '80 - de ontstaansperiode van DIDI. De collectie bevat onder andere jurken, tunieken, blouses, vestjes, leggings en singlets die heel makkelijk combineerbaar zijn tot outfits in uiteenlopende stijlen; van punk tot ladylike. Veel styles worden gekenmerkt door een overslag wat symbool staat voor de omarming van het goede doel. De verkoopprijzen variëren van EUR17,95 tot EUR219,95 waarvan 10% wordt gedoneerd aan Stichting Heppie. De verkoop start op donderdag 8 april in 120 DIDI-winkels in Nederland en 15 DIDI-winkels in België. Tevens is de collectie vanaf donderdag ook via de nieuwe DIDI webshop verkrijgbaar.

DIDI Cares - Mutual Benefit

'DIDI Cares' gaat uit van mutual benefit want samen is beter voor iedereen. De klanten van DIDI gaan blij naar huis met hun aankoop en een goed doel profiteert van de opbrengsten die DIDI afstaat. Zo ontwikkelt DIDI al jaren voor de Borstkankermaand een speciaal mode-item waarvan een deel van de opbrengst gedoneerd wordt aan KWF Kankerbestrijding. Ook heeft DIDI onder de naam DIDI-ism (DIDI In Samenwerking Met...) een speciale lijn met textielgerelateerde producten (hand-)gemaakt door hulpbehoevende mensen in de landen waar DIDI de afgelopen 30 jaar collecties heeft ontwikkeld. DIDI biedt hen werkgelegenheid en daarmee zelfstandigheid en stort een deel van de opbrengsten in een speciaal fonds voor de makers. Met de steun van DIDI aan de non-profit organisatie Deepalaya in New Delhi (India) kunnen 100 weeskinderen 10 jaar lang leren en studeren. In het kader van haar 30ste verjaardag steunt DIDI dit jaar in samenwerking met Natasja Froger een extra goed doel; Stichting Heppie.

Stichting Heppie - Ieder kind verdient aandacht

Stichting Heppie zet zich in voor kinderen in de leeftijd van 6 t/m 15 in Nederland die niet kunnen genieten van een normale, onbezorgde kindertijd. Voor hen organiseert Heppie groepsvakanties, opvangweekenden en ouder-kindvakanties. Stichting Heppie werft fondsen voor het bouwen van een eigen accommodatie. Hotel Heppie wordt een veilige, helemaal op kinderen afgestemde omgeving, waar elk kind de aandacht en begeleiding krijgt die het verdient en vooral heerlijk kan spelen en ontspannen en zorgen kan vergeten. In 2009 steunde Natasja Froger Stichting Heppie al eerder met hart en ziel middels het RTL 4-programma 'De Frogers: Helemaal Heppie'. Omdat Stichting Heppie nog steeds alle steun en aandacht kan gebruiken, heeft de TV-persoonlijkheid ervoor gekozen nu samen met DIDI dit doel te steunen.

Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (www.anp-photo.com) en zichtbaar op www.perssupport.nl.

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl





http://www.didi.nl