E.ON kiest voor Referro


OISTERWIJK, 20100408 -- Communicatiebureau Referro uit Oisterwijk heeft de pitch gewonnen die E.ON Benelux had uitgeschreven voor drie bureaus. Inzet hierbij was het E.ON B-to-B account voor Nederland. Referro ontwikkelde daarvoor een marktbewerkingscampagne, waarin traditionele media, internet, direct marketing, database- en telemarketing in één geïntegreerde inzet gecombineerd zijn. Referro en E.ON willen 400.000 ondernemers uit het MKB-bedrijf bereiken met de boodschap dat werken met E.ON de beste keuze is. De doelstelling is om een aanwas van 6.000 nieuwe MKB-klanten te creëren.

Pay off voor de campagne is `Energie uit ambitie'. Een ambitie hebben. Dat deelt E.ON Benelux met de gemiddelde mkb'er: groter worden, groeien, de beste willen zijn. Hiermee doelt Referro tevens op een duidelijke afwijkende campagne van wat tot dusverre gebruikelijk is in de energiemarkt.

Gerard van den Bogaart - Manager Marketing & Customer Relations B2B E.ON bij Benelux NV - is erg te spreken over de alles-in-één aanpak van Referro: "Bij de pitchpresentatie waren we meteen gecharmeerd van hun professionele en toch pragmatische aanpak. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Daarnaast waren we direct enthousiast over het totaalpakket. Alles onder één hoedje, ideaal. Het schakelt snel en makkelijk. E.ON en Referro zijn samen een club geworden die hetzelfde doel nastreeft: verwachtingen van klanten overtreffen!"

E.ON is het grootste private energiebedijf van Europa. Wereldwijd worden er 30 miljoen klanten voorzien van energie. In Nederland is E.ON zowel producent als leverancier van energie aan zo'n 250.000 huishoudens, bedrijven en organisaties.





Ingezonden persbericht