iPos: het nieuwste mobiele kassasysteem op de iPod

09/04/2010 07:30

Dutch Solutions

Café De Brakke Grond in Amsterdam is een van de eerste café's die kiest voor iPos, het mobiele kassasysteem van CashCare. Deze innovatieve software is gebaseerd op de touchscreen oplossingen van Apple. iPos zorgt ervoor dat horecamedewerkers razendsnel hun bestellingen kunnen opnemen. Hoe groot de bestelling ook is, binnen een paar seconden is de bestelling verwerkt!

Gebruiksvriendelijk

Velen kennen inmiddels de gebruiksvriendelijkheid van de mobiele Apple oplossingen. iPhone of iPod touch, iedereen kan ermee werken. Dit was voor CashCare het vertrekpunt om een mobiel kassasysteem te ontwikkelen voor Apple's mobiele touchscreen producten. Het resultaat: iPos. Nog nooit was een bestelling opnemen zo eenvoudig. Met één vinger kan iedereen een kleine of grote bestelling doorgeven naar de bar of keuken.

Demo

Op www.mobielkassasysteem.nl/ treft u een interactieve demo van iPos aan.

Het Bedrijf

Dutch Solutions en Usefull Programming zijn de bedrijven achter iPos en CashCare. Onze missie is om toonaangevende en innovatieve kassasoftware te ontwikkelen voor de horeca.





http://www.mobielkassasysteem.nl