Release van Kledinglijn Folter in Nederland een succes


In Second Life en Real Life was een volle Club NL getuige van de catwalkshow

AMSTERDAM, 20100409 -- Gisteravond vond de Nederlandse release van de Amerikaanse kledinglijn Folter plaats in Club NL. Ter introductie van dit kledingmerk in Nederland en de distributie door webshop lamor.nl werd er een catwalk georganiseerd. Deze vond zowel in Real Life alsmede Second Life plaats.

Met Johnny de Mol achter de DJ booth werd er op de catwalk 24 setjes van het merk Folter geshowd. In plaats van een rode loper werd er gekozen voor op de bar te lopen. Door middel van een groot scherm werden er beelden getoond van de SecondLife show die op hetzelfde moment plaatsvond met dezelfde kostuums en modellen in dezelfde locatie. Deze Second Life show werd georganiseerd en gebouwd door Ewing Fashion Agency in samenwerking met DX Exchange.

Folter is een niet te missen merk. Het is in 2005 in Los Angeles ontstaan vanuit de streetwear scene, en heeft de hele scene sindsdien flink opgeschud door elegantie en vrouwelijkheid toe te voegen aan die van oudsher vooral stoere kleding. Het handelsmerk van Folter is het corset t-shirt. Een t-shirt dat Victoriaanse elegantie combineert met 21e eeuws gemak.

Over Lamor.nl
Dé webshop voor partykleding, beachwear en lingerie viert dit jaar haar vijfjarig bestaan. In die vijf jaar is lamor.nl er in geslaagd om het kopen van sexy kleding en lingerie uit de taboesfeer te halen door de artikelen te presenteren als in iedere andere winkel, via de open en gebruikersvriendelijke website. De Folter catwalk is een van de vele activiteiten in het kader van het vijfjarig bestaan in 2010.
Meer informatie: www.lamor.nl

Over JenJenPR by Jennifer Delano
Jennifer Delano: Pr Agent en (fashion) reporter voor onder andere 360Fashion. Organiseerde meerdere catwalks afgelopen jaar met onder andere de eerste Second/Real life show ter wereld, de Oranje Catwalk en de release van Artist magazine.
Meer informatie; www.jenjenpr.nl

over Ewing Fashion Agency:
Fashion Agency die met grote regelmaat catwalkshows organiseert op Second Life.
Meer informatie: ewingfashionagency.wordpress.com

Over DX Exchange:
De bank van Second Life.
meer informatie: www.dxexchange.com