Thermen Bussloo wint leisure25 marketing-award 2010


marketing competitie onder 25 nieuwkomers in leisurebranche

WIERINGEN, 20100412 -- Thermen Bussloo heeft dit jaar de leisure25 Marketing Award gewonnen. Het magazine Leisure Management heeft in maart voor de derde keer op rij de top 25 van meest opvallende, uitdagende en innovatieve bedrijven in de leisurebranche gepresenteerd. De redactie van Leisure Management wil op deze manier gedurfde initiatieven in de branche zichtbaar maken voor startende ondernemers.

Marketing Award
Omdat het lastig is om de verschillende bedrijven onderling met elkaar te vergelijken, wijst de redactie zelf geen winnaar aan. De 25 kandidaten uit de lijst moeten in enkele weken via een speciale website zoveel mogelijk stemmen vergaren om de Marketing Award te winnen. Aangezien deze stemmen voornamelijk uit de achterban van de deelnemers moet komen is het meteen een test om te zien hoe snel zij hun achterban kunnen mobiliseren. Men kon tot 9 april stemmen. Er is veelvuldig gestemd en het deelnemersveld heeft nog niet eerder zo dicht bij elkaar gelegen als nu. Uiteindelijk ging het om een miniem verschil van 29 stemmen. In totaal zijn er 3.999 stemmen uitgebracht, waarvan 976 op Thermen Bussloo. Op de tweede plaats is FishSpa geëindigd met 947 stemmen.

In 2011 zal er opnieuw een lijst met 25 nieuwkomers in de leisurebranche worden samengesteld.

Meer informatie over Thermen Bussloo:
Thermen Bussloo heeft eerder in de Leisure 25 gestaan. Toen was al duidelijk dat de eigenaren Hans en Ineke Dolman oog hebben voor de kunst van het genieten. Bij het exclusieve sauna-, beauty- en sparesort gaat het om liefdevolle aandacht, comfort en ontspanning. Het resort is ontstaan uit pure passie en dat is ook wat de bezoeker kan verwachten. In oktober 2009 is het assortiment aangevuld met de grootste Kelo Aufguss-sauna van Europa. Tevens is de vierelementen sauna in gebruik genomen, waar men op bijzondere wijze kennis maakt met de vier elementen aarde, water, vuur en lucht. Maar voor Hans en Ineke Dolman is dat nog niet genoeg, zij zijn steeds weer op zoek naar faciliteiten die van elk bezoek een unieke belevenis maken. Zo blijft het ondernemersechtpaar garant staan voor een plek waar je kunt ontsnappen aan de haast van alledag. Ambitie over 5 jaar: Marktleider in Nederland.

www.thermenbussloo.nl

Meer informatie over Leisure Management:
Leisure Management is een informatief magazine voor iedereen die op de hoogte wil blijven van de ontwikkelingen in de professionele leisurebranche. Leisure Management wordt, vijf keer per jaar, op basis van `gericht gratis verspreiding' verspreid onder de directie en het management van bedrijven en instellingen die actief zijn in de leisurebranche.
Leisure Management heeft een gemiddelde oplage van 8.556 (bron: HOI 2008) en heeft daarmee de grootste oplage in de leisurebranche. De grootste spelers in het bestand zijn: sport- en fitnesscentra (24%), zwembaden (15%), recreatiesector (11%), gemeenten en overheden (9%), zon- en beautycentra (7%) sauna's, spa's, wellnesscentra (5%), vier- en vijfsterren hotels (5%).
www.leisure-management.nl